درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 07:56   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست
  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم
  گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان از اولویت های اساسی میربیزنس بانک ملی ایران است
  مدیرعامل بانک ملی ایران: شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است
  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31477صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 18 مهر 1396 - 23:39
بر اساس آمار سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات؛ بانک مرکزی، پیشرو در پاسخگویی اقتصاد ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک مرکزی با پاسخگویی به تمام درخواست­ های شهروندان، در زمره پاسخگوترین نهادها قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک مرکزی با پاسخگویی به تمام درخواست­ های شهروندان، در زمره پاسخگوترین نهادها قرار دارد.

به گزارش شارا از آریا بازار از زمان راه­ اندازی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ 1396/7/12، در این سامانه 71 درخواست مرتبط با بانک مرکزی ثبت شده است که تمام آنها پاسخ خود را دریافت کرده اند.


بر این اساس تاکنون بانک مرکزی با 100 درصد پاسخگویی به مطالبات شهروندان، در میان 87سازمان متصل به این سامانه در فهرست برترین­ ها جای گرفته است. این در حالی است که میانگین پاسخگویی نهادهای عضو سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 82 درصد گزارش شده است.


بر اساس ماده یک آیین‌نامه‌ اجرایی ماده (8) قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، هر شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی می‌تواند درخواست خود برای دسترسی به اطلاعات مدنظر از نهادهای عمومی را به صورت برخط در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به آدرسfoia.iran.gov.ir ثبت و پیگیری کند.


شایان ذکر است مدیریت روابط عمومی بانک مرکزی مسئولیت این سامانه در این بانک را بر عهده دارد وعلاوه بر آن از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی و شماره تلفن 29954855 پاسخگوی سوال­ ها، شکایت ­ها و انتقادهای هموطنان گرامی ا ست.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد