درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 تیر 1397 - 10:40   

سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نظر یک فیلسوف در باره مزایای خودخواهی

  نظر یک فیلسوف در باره مزایای خودخواهی


ادامه ادامه مطلب دو

ما فقط برای خودمان مهم هستیم

  ما فقط برای خودمان مهم هستیم


ادامه ادامه مطلب سه

جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان

  جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز
  تاکید فرماندار آران و بیدگل بر رسالت خطیر روابط عمومیها و رسانه ها در جنگ اقتصادی و رسانه ای با دشمن
  خبرنگاران پهبادی
  جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان
  شرکت مایکروسافت درباره خطرات تکنولوژی تشخیص چهره هشدار داد
  معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش منصوب شد
  اعتمادی پور مدیر روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی و مشاور مدیر عامل شد
  مدیریت و دکتر نطقی
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی
  کارگاه فشرده آموزشی عکاسی خبری پیشرفته برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31477صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 18 مهر 1396 - 23:39
بر اساس آمار سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات؛ بانک مرکزی، پیشرو در پاسخگویی اقتصاد ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک مرکزی با پاسخگویی به تمام درخواست­ های شهروندان، در زمره پاسخگوترین نهادها قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک مرکزی با پاسخگویی به تمام درخواست­ های شهروندان، در زمره پاسخگوترین نهادها قرار دارد.

به گزارش شارا از آریا بازار از زمان راه­ اندازی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ 1396/7/12، در این سامانه 71 درخواست مرتبط با بانک مرکزی ثبت شده است که تمام آنها پاسخ خود را دریافت کرده اند.


بر این اساس تاکنون بانک مرکزی با 100 درصد پاسخگویی به مطالبات شهروندان، در میان 87سازمان متصل به این سامانه در فهرست برترین­ ها جای گرفته است. این در حالی است که میانگین پاسخگویی نهادهای عضو سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 82 درصد گزارش شده است.


بر اساس ماده یک آیین‌نامه‌ اجرایی ماده (8) قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، هر شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی می‌تواند درخواست خود برای دسترسی به اطلاعات مدنظر از نهادهای عمومی را به صورت برخط در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به آدرسfoia.iran.gov.ir ثبت و پیگیری کند.


شایان ذکر است مدیریت روابط عمومی بانک مرکزی مسئولیت این سامانه در این بانک را بر عهده دارد وعلاوه بر آن از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی و شماره تلفن 29954855 پاسخگوی سوال­ ها، شکایت ­ها و انتقادهای هموطنان گرامی ا ست.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  مدیریت و دکتر نطقی


  سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فردا برگزار می شود


  ساماندهی روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران کلید خورد


  + مثبت روابط عمومی


  امضاء تفاهم نامه رسانه ای بین استانداری خوزستان و شبکه دو سیما


  کارشناس روابط عمومی: روابط‌عمومی‌ منسجم و قدرتمند جایگاه سازمان‌ها را در میان مردم تقویت می‌کند


  خبرنگاران پهبادی


  چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی