درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 10:38   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آشنایی با راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31476صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 18 مهر 1396 - 23:28
مسابقه کتاب خوانی «پیام های عاشورا» با استفاده از کتاب حضرت زینب کبری(س) سردبیر رسانه عاشورا
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان به منظور فرهنگ سازی، ترویج پیام و اهداف قیام حضرت سید الشهداء اباعبدالله الحسین(ع)، مسابقه کتابخوانی پیام های عاشورا را برای هیئات مذهبی برگزار می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان به منظور فرهنگ سازی، ترویج پیام و اهداف قیام حضرت سید الشهداء اباعبدالله الحسین(ع)، مسابقه کتابخوانی پیام های عاشورا را برای هیئات مذهبی برگزار می کند.


نامزدان انتخابات شورای هیئات مذهبی و کلیه اعضای محترم این هیئات می توانند با مطالعه کتاب «حضرت زینب کبری(س) سردبیر رسانه عاشورا» تالیف محقق و پژوهشگر بهارستانی آقای محمد جواد محسن زاده (انتشارات کارگزار روابط عمومی) و پاسخ گویی صحیح به سوالات چهارگزینه ای (که در ادامه خبر می آید) در این مسابقه شرکت کنند.


مهلت شرکت در مسابقه از هم اکنون آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.


علاقه مندان و شرکت کنندگان برای تهیه کتاب و تحویل پاسخنامه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان واقع در شهرستان بهارستان، بلوار آیت الله طالقانی(ره)، جنب آتش نشانی گلستان، ساختمان جلیلی، طبقه دوم مراجعه نمایند.


گفتنی است شهرستان بهارستان یکی از شهرستان های استان تهران است که با داشتن بیش از 1300 هیئت مذهبی به شهرستان ولایت مدار و عاشورایی تبار زبانزد می باشد و انتخابات انتخابات شورای هیئات مذهبی این شهرستان در پنجم آبان سال جاری برگزار خواهد شد.


سوالات مسابقه:
1. فلسفه قیام عاشورا و علل آن عبارت است از:
الف) امر به معروف و نهی از منکر
ب) زنده کردن ارزش‌ها و اخلاق اسلامی، ایستادگی در برابر ظالم
ج) اصلاح امور امت اسلام، احیای سنت نبوی و از بین بردن بدعت‌ها، احیای احکام الهی و یاری ستم‌دیدگان
د) همه موارد
2. منظور از سردبیری بانوان قهرمان کربلا، حضرت زینب کبری(س) چیست؟
الف) مخاطب رسانه عاشورا
ب) پیام به عنوان عنصر اصلی ارتباط
ج) روایت گری، مدیریت افکار عمومی و انتقال اهداف و پیام نهضت عاشورا از سال 61 قمری و کربلا به طول تاریخ و وسعت جغرافیای تمام جهان
د) همه موارد

3. خالق و مدیر رسانه کربلا کیست؟
الف) حضرت زینب کبری(س)
ب) حضرت امام حسین(ع)
ج) حضرت امام سجاد(ع)
د) همه موارد

4. کدام یک از روش های ارتباطی ذیل، ارتباط کلامی است؟
الف) سخنرانی، خطابه
ب) مناظره و دیالکتیک
ج) مدح و رثا، روضه خوانی، شبیه خوانی، نمایش و...
د) همه موارد

5. در قیام عاشورا، چه کسی با نقش‌آفرینیِ تبلیغاتی، عملیات روانی رسانه‌ای و انتقال پیام‌هایی با مضمونِ علل، آثار و پیامدهای نهضت عاشورا، تفسیر وقایع و بهره‌برداری به موقع از قدرت رسانه، باعث اثرگذاری و جهت دهی افکار عمومی و پیام‌رسان خون شهدا شدند؟
الف) حضرت زینب کبری (س)
ب) حضرت امام حسین(ع)
ج) حضرت امام سجاد(ع)
د) مسلم ابن عقیل

6. در دیدگاه چه کسی، رسانه وظیفه اصلی هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی را دارد؟
الف) حضرت امام خمینی(ره)
ب) حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)
ج) مارشال مک لوهان
د) حضرت زینب کبری(س)

7. کدام یک از موارد ذیل از معجزات قرآن کریم به عنوان رسانه دین مبین اسلام می باشد؟
الف) جامعیت، تنوع و تازگی
ب) نقوذ، فصاحت و بلاغت و هنر الفاظ
ج) نامحدود بودن معارف و عدم تناقض
د) همه موارد

8. کدام یک از شخصیت های انقلابی ذیل با با الگوگیری از حضرت زینب کبری(س) در صحنه مبارزات سیاسی و اجتماعی و ایراد سخنرانی کوبنده درخشید؟
الف) خانم زهرا محمودآبادی
ب) خانم دکتر بنت الشاطی
ج) خانم بنت الهدی صدر
د) همه موارد
9. محور تبلیغات حضرت زینب کبری(س) در کوفه چه بود؟
الف) سرزنش مردم
ب) جلوگیری از تحریف نهضت و معرفی جنایات حکومت
ج) معرفی امام حسین(ع) و اهل بیت(ع)
د) همه موارد

10. ابعاد مبارزاتی امام سجاد(ع) با مظالم و مفاسد عصر خویش شامل چه مواردی بود؟
الف) سلسله برنامه های ارشادی، فرهنگی و تربیتی و مبارزات غیرمستقیم
ب) شب عاشورا و پرستاری
ج) هماهنگی در تبلیغات و بهره گیری از درون مایه تبلیغی
د) همه موارد
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد