درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 27 مرداد 1397 - 22:10   

قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


ادامه ادامه مطلب یک

ضیاالدین دری هم درگذشت

  ضیاالدین دری هم درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان

  پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان


ادامه ادامه مطلب سه

اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد

  اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استاندار فارس: تشریفات در روابط عمومی‌ها کنار گذاشته شود
  انتخاب «خلیلی» به عنوان عضو هیئت رئیسه روابط عمومی های هرمزگان
  با حکم حکیمی پور «پیام فیض» مسئول روابط عمومی حزب اراده ملّت شد
  چگونگی رابطه خبرنگار با روابط عمومی در لایحه نظام صنفی و قانون مطبوعات
  متن کامل لایحه سازمان نظام رسانه ای
  49 امین شماره "کارگزار روابط عمومی"منتشر شد
  همراهی با دولت دوازدهم در یک سالگی /8/ تحقق فرهنگ دیجیتالی در بانک ملّی ایران
  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی
  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست
  روابط عمومی الکترونیک گذار از سنت به مدرنیته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31469صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 18 مهر 1396 - 12:05
شعار تبلیغاتی
شعار تبلیغاتی به عنوان یکی از عناصر تشکیل دهندة آگهی، نقش مهمی در برقرار کردن یا تداوم بخشیدن به رابطه مخاطب با اگهی دارد. این شعار می‌تواند یک عبارت موزون و آهنگین، یک پرسش ساده و یا حتی فقط یک کلمه یا نام باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  شعار تبلیغاتی به عنوان یکی از عناصر تشکیل دهندة آگهی، نقش مهمی در برقرار کردن یا تداوم بخشیدن به رابطه مخاطب با اگهی دارد. این شعار می‌تواند یک عبارت موزون و آهنگین، یک پرسش ساده و یا حتی فقط یک کلمه یا نام باشد.


یک شعار تبلیغاتی که خوب طراحی شده باشد ـ تا سالها بعد از خروج کالای مربوطه از گردونة تولید و مصرف نیز حضور خود را در ذهن مخاطب، حفظ خواهد کرد و این به معنای توفیق تولید کنندة تبلیغ در ایجاد رابطه ای محکم با مخاطب و مصرف کننده است.


شعارهایی که در آگهی‌های چاپی یا رادیو تلویزیونی مورد استفاده قرار می‌گیرد، معمولاً توسط متخصصان با تجربه ابداع و تولید می‌شوند، یا علی القاعده باید این چنین باشند!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  کوتاهی تاریخنگاران و دیکته نویسی روزنامه نگاران!


  تقویم روز ارتباطات/ برنامه ای رادیویی که تاکنون نظیر آن به وجود نیامده است


  اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد


  سرمقاله بیش از ۳۰۰ روزنامه آمریکایی در اعتراض به 'جنگ کثیف ترامپ علیه رسانه‌ها'


  استاد عزت‌الله انتظامی‌، بازیگر بزرگ سینما و تئاتر ایران درگذشت


  جدیدترین آمار استفاده از اینترنت


  سرگذشت شگفت انگیز جوان معلول ایرانی و دانشجوی ممتاز رشته روابط عمومی


  پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان


  بچه‌ها تحت تاثیر ربات‌ها قرار می‌گیرند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران