درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:29   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31458صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 17 مهر 1396 - 12:19
بازدید مدیران واحد های هامبورگ از موزه بانک ملی ایران
مدیران محلی واحد های خارج از کشور بانک ملی ایران در هامبورگ که برای تدریس در دوره"اصول و کلیات بانکداری اروپایی" در بانک حاضر هستند، از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیران محلی واحد های خارج از کشور بانک ملی ایران در هامبورگ که برای تدریس در دوره"اصول و کلیات بانکداری اروپایی" در بانک حاضر هستند، از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک ملی ایران، "اینگوپاپه"، "گات لیب" که از مدیران شعب هامبورگ بانک ملی ایران هستند با همراهی معاونت اداره کل مشارکتها و توسعه شبکه بین الملل ضمن بازدید از آثار و اشیاء موزه بانک، از اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران برای حفظ میراث صنعت بانکداری دردنیا و راه اندازی این موزه تقدیر و تشکر کردند.

گات لیب یکی از مدرسان دوره "اصول و کلیات بانکداری اروپایی" در بانک ملی ایران، برپایی موزه ای با المان ها و تاریخ بانکداری را قابل تقدیر دانست و گفت: بخش جالب این موزه برای من آن قسمتی بود که، به شعبه هامبورگ به عنوان اولین شعبه خارجی بانک ملی ایران اشاره شده و تصاویر و اسناد آن در موزه قرار گرفته است.

قابل توجه است که موزه بانک ملی ایران از دو منظر بسیار ارزشمند بوده و باعث جذب گردشگر و بازدید کننده شده است. از یک سو، ساختمان موزه که ساخت آن در سال 1312 خورشیدی شروع و در سال 1318 تمام شد. این ساختمان با داشتن نماد ها و المان های معماری خاص خود ارزش زیادی از نظر معماری در کشور دارد چرا که برای نخستین بار در معماری بناهای دولتی، معماری باستانی ایران و معماری اروپا در یک جا عرضه شد.

از جانب دیگر این موزه شامل مجموعه ای از آثار ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته دنیا و تاریخ ،آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ است.

موزه بانک ملی ایران در محل قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، در خیابان فردوسی رو به روی سفارت آلمان واقع است.

علاقه مندان و بازدیدکنندگان محترم داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 الی 17 جهت بازدید به این موزه مراجعه کنند .
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد