درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 تیر 1397 - 10:33   

سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نظر یک فیلسوف در باره مزایای خودخواهی

  نظر یک فیلسوف در باره مزایای خودخواهی


ادامه ادامه مطلب دو

ما فقط برای خودمان مهم هستیم

  ما فقط برای خودمان مهم هستیم


ادامه ادامه مطلب سه

جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان

  جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز
  تاکید فرماندار آران و بیدگل بر رسالت خطیر روابط عمومیها و رسانه ها در جنگ اقتصادی و رسانه ای با دشمن
  خبرنگاران پهبادی
  جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان
  شرکت مایکروسافت درباره خطرات تکنولوژی تشخیص چهره هشدار داد
  معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش منصوب شد
  اعتمادی پور مدیر روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی و مشاور مدیر عامل شد
  مدیریت و دکتر نطقی
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی
  کارگاه فشرده آموزشی عکاسی خبری پیشرفته برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31455صفحه نخست » فناوری نودوشنبه، 17 مهر 1396 - 07:44
نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن
رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی نه تنها بر افراد، بلکه بر برندهای مختلف در صنایع داشته اند، زیرا راهکارهایی برای جذب مخاطبان خود و بدست آوردن وفاداری آنها ایجاد می کنند. روابط عمومی نیز متفاوت نیست، زیرا متخصصان دائما در پی برقراری ارتباط و شنیدن از مشتریانی هستند که همیشه در رسانه های اجتماعی حاضر و فعالند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در طول چند سال گذشته، معلوم شده است که رسانه های اجتماعی اغلب مردم را جذب کرده اند. استفاده گسترده از رسانه های اجتماعی به طرز چشمگیری راه و روش برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری اطلاعات را در افراد تغییر داده است.


طبق یافته های مرکز تحقیقات Pew، تقریبا دو سوم بزرگسالان آمریکایی (65 درصد) از سایت های شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، و این در مقابل 7 درصدیست که در شروع ردیابی سیستماتیک استفاده از رسانه های اجتماعی در سال 2005 ثبت شده بود.

رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی نه تنها بر افراد، بلکه بر برندهای مختلف در صنایع داشته اند، زیرا راهکارهایی برای جذب مخاطبان خود و بدست آوردن وفاداری آنها ایجاد می کنند. روابط عمومی (PR) نیز متفاوت نیست، زیرا متخصصان دائما در پی برقراری ارتباط و شنیدن از مشتریانی هستند که همیشه در رسانه های اجتماعی حاضر و فعالند.


بنابراین، شاغلین روابط عمومی باید از آن به منظور بهره برداری از مزایایش استفاده کنند. در واقع، اکثر آنها آن را بخشی جدایی ناپذیر از عمل خود دانسته و خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی را ارائه می دهند.


این فقط فیس بوک و توییتر نیستند که برندها تلاش می کنند حضورشان در آنها احساس شود. پلت فرم هایی نظیر لینکداین، اینستاگرام، پینترست و گوگل پلاس را نمی توان نادیده گرفت، اگر شاغلین روابط عمومی مدرن بخواهند داستان خود را با موفقیت انتقال دهند.

 

رسانه های اجتماعی ابزار بزرگی هستند و کسانی که به درستی از آن استفاده می کنند، همیشه در جایگاهی برتر از کسانی قرار دارند که از آن ها استفاده نمی کنند. اشاره های فوق باید درک قدرت و همچنین قابلیت های آن را برای شما آسان کرده باشد. از رسانه های اجتماعی در استراتژی روابط عمومی خود استفاده تا اطمینان حاصل شود که کمپین رسانه اجتماعی شما یک ضربه درست از شروع کار است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  مدیریت و دکتر نطقی


  سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فردا برگزار می شود


  ساماندهی روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران کلید خورد


  + مثبت روابط عمومی


  امضاء تفاهم نامه رسانه ای بین استانداری خوزستان و شبکه دو سیما


  کارشناس روابط عمومی: روابط‌عمومی‌ منسجم و قدرتمند جایگاه سازمان‌ها را در میان مردم تقویت می‌کند


  خبرنگاران پهبادی


  چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی