درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 07:55   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست
  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم
  گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان از اولویت های اساسی میربیزنس بانک ملی ایران است
  مدیرعامل بانک ملی ایران: شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است
  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31449صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 16 مهر 1396 - 11:08
برای نخستین بار در کشور: سامانه « خبر استاندارد» با مشارکت روابط عمومی های یزد ایجاد می شود
مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: برای نخستین بار در کشور و با مشارکت دست اندرکاران روابط عمومیهای استان یزد سامانه « خبر استاندارد» ایجاد می شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: برای نخستین بار در کشور و با مشارکت دست اندرکاران روابط عمومیهای استان یزد سامانه « خبر استاندارد» ایجاد می شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد یزد، محمد حسین ماجدی اردکانی مدیر کل اداره استاندارد استان یزد روز گذشته (۱۵مهر) در دیدار با داود پاک طینت، مشاور استاندار یزد در امور روابط عمومی گفت: روابط عمومی های دوایر و شرکت های دولتی، نهاد های انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیر دولتی نقش بسیار مهم و اثرگذاری در اشاعه فرهنگ استاندارد دارند ولی متاسفانه در بخش هایی از جامعه امروزی رعایت استاندارد و کیفیت کم رنگ است و آنگونه که شایسته جامعه اسلامی ما است مردم نتوانسته اند از مزایای گرایش به سمت استاندارد مطلع و بهره مند باشند.

وی گفت: به نظر می رسد که مردم هنوز به خوبی ما را نتوانسته اند باور کنند و قصور اصلی را ما از خود می دانیم زیرا اگر در این شرایط استاندارد از جایی که هست با ایجاد تغییراتی یک پله بالاتر رود قطعا شهروندان استفاده وافی و کافی را از این مقوله خواهند برد بنابر این به دنبال طرح ها و راه هایی هستیم تا بتوانیم با صرف کمترین هزینه و یا حتی بدون هزینه فرهنگ استاندارد را در بین طبقات مختلف جامعه انتشار دهیم.

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد تصریح کرد:همگان می دانند که طبق بند ۲۴ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ،ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، تمامی تولیدات داخل می بایست تحت پوشش استاندارد واقع شوند ضمن این که در ترویج استانداردها نیز باید همت لازم گمارده شود.
 

ماجدی اردکانی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استاندارد افزود: از آن جایی که تاکنون در راست گویی به مردم دارالعلم و دارالعباده یزد دریغ نکرده ایم صراحتا در این جا اعلام می داریم مجموعه اطلاع رسانی و ترویج اداره کل استاندارد استان یزد به تنهایی قادر نخواهد بود تا بار سنگین تبلیغ و ترویج استانداردها را به دوش بکشد، از این رو از تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دیگر دوایر و شرکت های دولتی، نهاد های انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیر دولتی می خواهیم تا در راه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد ما را یار و یاور باشند.

مدیر کل اداره استاندارد استان یزدگفت: خوشبختانه و به لطف الهی و باهمت مسئولین و دست اندرکاران ،در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال،توسط سازمان علمی ،فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) شهر یزد ثبت جهانی شد که بطور قطع منبعد شاهد حضور ایرانگردان و جهانگردان بیشتری در مقایسه با گذشته در این منطقه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در حوزه ها ومکان های مختلف از قبیل بازار،خیابان ها و کوچه ها،آسانسورها،پارک ها و بوستان ها، صنایع دستی، هتل ها و مهمان سراها، حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، رستوران ها و دیگر موارد امور و کالاها باید استاندارد باشند تا میهمانان با خاطری آسوده به این شهر سفر کنند بنابر این جهت محقق شدن این مهم ، ایده ها و اقدامات روابط عمومی های مرتبط می تواند بسیار موثر و کارگشا باشد.

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: برای نخستین بار در کشور و با مشارکت دست اندر کاران روابط عمومی های استان یزد سامانه « خبر استاندارد» ایجاد می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد