درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 10:37   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آشنایی با راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31444صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 15 مهر 1396 - 23:18
دومین نشست روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور
دومین نشست مدیران ،مسئولان و کارشناسان روابط عمومی معاونت های فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور امروز در بجنورد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین نشست مدیران ،مسئولان و کارشناسان روابط عمومی معاونت های فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور امروز در بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه هدف از برگزاری این نشست را ارتقاء سطح کیفی عملکرد روابط عمومی ها و وب سایت های خبری ،مفداهای دانشگاه ها و بررسی آیین نامه ها و رتبه بندی وب سایت های خبری عنوان کرد.

دکتر"فریمان ابراهیم زاده" با بیان اینکه این نشست ها هر سه ماه پیگیری می شود اظهار داشت:دوره نخست این نشست در مشهد برگزار شد و در این نشست گزارشی از عملکرد و فعالیت ها عنوان می شود و بحث و تبادل نظر نیز انجام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری شورای هماهنگی و مشورتی و بررسی نتایج این نشست، اقدامات موثری در راستای برنامه های فرهنگی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی منطقه ایفا شود.

وی افزود: همه می دانیم حرکت جوامع از صنعتی شدن به سمت جوامع اطلاعاتی باعث دگرگونی و تغیییرات زیادی شده است،تغییرات عصر کنونی اثرات زیادی بر استراتژیهای فردی ،اجتماعی و بین المللی برجای می گذارد.

وی اظهار داشت: می توان گفت اطلاعات و آگاهی بخشی لازمه حیات و بقای افراد و جوامع و به تبع آن سازمانها و نهادها محسوب می گردد،بر این اساس هزاره سوم بنام عصر اطلاعات و ارتباطات نامگذاری شده است.

وی یکی از سیستمهای مهم مدیریت در سازمانها را سیستم اطلاعات و ارتباطات دانست.

به گفته وی چنانچه مدیران به این سیستم توجه لازم نداشته باشند بی تردید بقا و دوام آن سازمان دچار مشکل خواهد شد و از جمله منابع انسانی در سازمان که مسئولیت این فرایند را برعهده داشته و نقشهای متعددی را ایفا می نمایند مسئولین روابط عمومی هستند.

وی تصریح کرد:اگر این سیستم از جمله در دانشگاههای علوم پزشکی و بویژه در عرصه مهم فرهنگی از پویایی لازم برخوردار نباشد دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد و نگرش نسبت به روابط عمومی باید از نگاه سنتی که صرفا انتشار اخبار است تغییر یابد.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت های روابط عمومی باید بر اساس سیستم‌اطلاعات مورد نیاز مدیریت و سازمان که مورد اشاره قرار گرفت باشد و می بایست در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقوله فرهنگ و رسالت و ماموریتهای دانشگاه ها و همچنین برنامه های دولت و ... سیستم اطلاعات و ارتباطات مناسب طراحی شود و فعالیتهای لازم صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: دقت کنیم که باید با خلق و انتشار ارتباطات جامع ، کامل و دقیق و بروز ،روح امید به آینده در آحاد مردم بویژه دانشجویان بیشتر دمیده شود.

وی تاکید کرد:می توان در عرصه تولید و نشر اخبار بگونه ای رفتار نمود که یأس و نومیدی را از بین برد و خودباوری ،تلاش و کوشش را نهادینه نمود.


خبرنگار : منیژه سهرابی راد

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد