درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 مهر 1396 - 17:14   

قدیمی‌ترین عکس موجود از انسان در کجا گرفته شد؟

  قدیمی‌ترین عکس موجود از انسان در کجا گرفته شد؟


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی

  انتصاب رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی


ادامه ادامه مطلب دو

فعال شدن واحد امور بین الملل در روابط عمومی شهرداری ساری

  فعال شدن واحد امور بین الملل در روابط عمومی شهرداری ساری


ادامه ادامه مطلب سه

یک پژوهش تازه: آیا ما به گوشی‌های هوشمند و تکنولوژی معتاد شده‌ایم؟

  یک پژوهش تازه: آیا ما به گوشی‌های هوشمند و تکنولوژی معتاد شده‌ایم؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسول روابط عمومی معاونت صنایع‌ دستی سازمان میراث فرهنگی
  دانش ارتباطات یا علم پروپاگاندا!
  فعال شدن واحد امور بین الملل در روابط عمومی شهرداری ساری
  برنامه حفاظتی گوگل برای کاربرانی که بیشتر در معرض حملات سایبری هستند
  میلیاردر قطری به اتهام پرداخت رشوه برای دریافت حق پخش تلویزیونی جام‌جهانی به دادگاه می‌رود
  حمله ارتش اسرائیل به برنامه سازان تلویزیونی نزدیک به حماس
  هشتادونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
  دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین: دوره تخصصی «مخاطب شناسی در روابط عمومی» برگزار می شود
  حسن نژاد، مدیر برتر روابط عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب کشور شد
  سرمایه جدید بانک ملی ایران به ثبت رسید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31432صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 15 مهر 1396 - 11:14
آیا روابط عمومی پتانسیل جذب سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی را دارد؟
مهدی گودرزی. کارشناس رشته علوم ارتباطات اجتماعی - روابط عمومی حرفه ای با در نظر گرفتن بخش تحلیل بازار و آنالیز رسانه های معدنی و صنایع معدنی باید به عنوان یک عنصر تعیین کننده در بخش جذب سرمایه‌ های بخش خصوصی عمل نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شروع به کار روابط عمومی در ایران و جهان از طریق بخش صنعت صورت گرفته است. با توسعه بخش معدن و صنایع معدنی روابط عمومی در حال تکامل و حرفه ای شدن است.


تخصصی شدن روابط عمومی دربخش, معدن و صنایع معدنی جهت افزایش بهره وری و جذب سرمایه اقتصادی است.


نکته این است که روابط عمومی در این حوزه باید تخصصی عمل نماید، نداشتن هدف وبرنامه منظم و منسجم باعث کاهش اثر گذاری آن می گردد. روابط عمومی می تواند یک محرک و بازو برای جذب سرمایه های اقتصادی در حوزه معدن و صنایع معدنی باشد.


فعالیتهای اساسی روابط عمومی نظیر ، اطلاع رسانی،حضور در فضای مجازی نمایشگاههای تخصصی، برند سازی ،ایجاد کمپین های تبلیغاتی و نیز تجزیه وتحلیل بازار در جذب سرمایه گذار موثر است.

 

نگاه حرفه ای تاثیر مثبت و مستقیمی در جذب سرمایه گذار و نیز ترغیب بخش خصوصی برای حضور در این بازار را دارد. در صورتی که با این نگرش به این حوزه نگریسته شود منجر جذب سرمایه می شود. روابط عمومی حرفه ای با در نظر گرفتن بخش تحلیل بازار و آنالیز رسانه های معدنی و صنایع معدنی باید به عنوان یک عنصر تعیین کننده در بخش جذب سرمایه‌ های بخش خصوصی عمل نماید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ سالروز تاسیس بی بی سی بازوی روابط عمومی دولت انگلستان


  مینا نظری، جایزه طلایی ایپرا 2017 بلغارستان را به خود اختصاص داد


  برنامه حفاظتی گوگل برای کاربرانی که بیشتر در معرض حملات سایبری هستند


  حمله ارتش اسرائیل به برنامه سازان تلویزیونی نزدیک به حماس


  قدیمی‌ترین عکس موجود از انسان در کجا گرفته شد؟


  میلیاردر قطری به اتهام پرداخت رشوه برای دریافت حق پخش تلویزیونی جام‌جهانی به دادگاه می‌رود


  انتصاب رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی


  یک پژوهش تازه: آیا ما به گوشی‌های هوشمند و تکنولوژی معتاد شده‌ایم؟


  «ارتقاء جایگاه روابط عمومی در ایران» موضوع چهارمین نشست "روابط عمومی؛ علم تا عمل"


  کشف حفره امنیتی؛ تمام شبکه‌های وایفای قابل هک شدند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی "چگونگی توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی" اعلام شد