درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:12   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31426صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 12 مهر 1396 - 12:37
نشست مدیران و روسای روابط عمومی حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش
نشست مدیران و روسای روابط عمومی حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست مدیران و روسای روابط عمومی حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش پانا، این نشست به منظور انسجام بخشی و هماهنگی سیاست های رسانه ای وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 97-96 و با حضور مدیران و روسای روابط عمومی حوزه های ستادی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

نظری رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با بیان برخی از محورهای اصلی سیاست های رسانه ای وزارت آموزش وپرورش تصریح کرد: نمی توان درهای آموزش و پرورش را به روی جامعه بست . تفکر و روشی که به دنبال دیوار کشیدن دور مدرسه باشد هیچ کمکی به رشد آموزش وپرورش نمی کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: وقتی یک عضو ارشد اتاق بازرگانی، یک بازیگر تئاتر و سینما، یک جامعه شناس مشهورکشور، یا یک کارآفرین در رسانه درخصوص مسائل موجود در آموزش و پرورش اظهار نظر می کند،کمترین مسئولیت ما در مقابل این اظهار نظر، استقبال و تشکر از اوست.

وی تصریح کرد: ما به هیچ وجه حق محصور کردن بچه ها در قالب های قدیمی و پیش طراحی شده را نداریم ما حق قطع یا کاهش ارتباط مدرسه با ظرفیت های موجود در مدرسه و واقعیت ها را نداریم.

نظری گفت: سال هاست در دنیا از مغز اجتماعی ( social brain) و ارتباطی صحبت می شود و مغز کودکان و دانش آموزان ما بدون ارتباط محیط بیرونی قادر به رشد نیست.

وی با تاکید بر سخن وزیر محترم در خصوص ذینفعان آموزش و پرورش گفت: به طور شفاف، سیاست خبری و رسانه ای وزارت آموزش و پرورش توجه به ذینعفان این سازمان یعنی معلمان، ‌دانش آموزان و اولیا است. این سه عنصر، پررنگ ترین عناصر خبری ما در این سازمان بزرگ هستند و ما روابط عمومی ها باید تلاش کنیم اخباری را بیشتر پوشش دهیم که این عناصر را به رسمیت بشناسد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی رسالت اصلی مدیران روابط عمومی را بازنشر واقعیت های اجتماعی به مدیران بالادست و به حرکت در آوردن بدنه سنگین اداری دانست و گفت: روابط عمومی های آموزش و پرورش باید به توسعه ارتباط مدرسه با محیط اجتماعی کمک کنند و بدانند که از مدرسه محبوس و منزوی اتفاقی برای توسعه این سازمان و ایران نمی افتد.

وی بر تسهیل و تسریع روابط با خبرنگاران تاکید کرد و تصریح نمود: سرعت پاسخگویی به مسائل و ابهامات جز حقوق ذینفعان و خبرنگاران است که در این خصوص استان ها عملکردی عالی دارند ولی در معاونت های حوزه ستادی باید این امر تسریع شود.

در ادامه جلسه «نجات بهرامی» معاون رسانه مرکز روابط عمومی وزارتخانه در سخنان کوتاهی با اشاره به اهمیت موضوع رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: با توجه به اهمیت فضای مجازی، لازم است در هر معاونت یک نیرو صرفا به رصد فضای مجازی بپردازد تا موضوعات این حوزه را رصد کرده و برای آنان پاسخ تهیه کنیم.

بهرامی با بیان لزوم برقرای ارتباط دوسویه و سریع با خبرنگاران و جلب رضایت آنان گفت: برای راضی نگه داشتن خبرنگاران، گاهی لازم است میانبرهایی بصورت فوری به معاونت های حوزه ستادی زده شود تا به برخی سوالات پاسخ سریع داده شودو خبرنگاران درگیر بوروکراسی دست و پاگیر نشوند.

وی ادامه داد: کانال ها و سایت های هر معاونت باید به گونه ای سیاست گذاری و تقویت شود که به عنوان یک مرجع خبری در رابطه با موضوعات همان معاونت، در وزارتخانه به حساب آید.

در ادامه جلسه «حمید محمدی» معاون فرهنگی- هنری مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در سخنانی کوتاه به اهمیت موضوع مستندسازی و به اشتراک گذاری بانک اطلاعات پرداخت.

سپس مدیران و روسا روابط عمومی‌های معاونت‌های حوزه ستادی با اشاره به احساس نیاز برای تهیه نظام‌نامه روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش خواستار چاپ یک نشریه مکتوب و اختصاص یک برنامه تلویزیونی و رادیویی جهت بازتاب فعالیت‌های آموزش‌وپرورش شدند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد