درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31416صفحه نخست » سه شنبه، 11 مهر 1396 - 17:46
چگونه یک تبلیغات نویس شویم
در این مقاله به شرح اینکه چگونه تبلیغ نویس شویم خواهیم پرداخت. ملزومات اصلی این شغل، خلاقیت، رزومه و کارآموزی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این مقاله به شرح اینکه چگونه تبلیغ نویس شویم خواهیم پرداخت.

ملزومات اصلی این شغل، خلاقیت، رزومه و کارآموزی است.

شما خلاق هستید، شوخ طبع هستید و داستان ها را در یک جدول زمانی به خوبی مرتب می کنید.

پس دوستان شما به شما می گویند که باید کار خود را به عنوان یک بلاگر رها کنید و یک تبلیغات نویس شوید.

عالی است. اما شما نمی دانید یک تبلیغات نویس دقیقا چه کار می کند.

اینجا شرح مختصری از وظایف شغل تبلیغات نویسی است.


یک تبلیغات نویس چه کار می کند؟
در یک آژانس تبلیغاتی یک تبلیغات نویس به عنوان یک فرد خلاق شناخته می شود.

چرا که او است که شعار را تولید می کند، و آنرا نسخه سازی می کند.

BMW-ماشین رانندگی خارق العاده .

Nike-فقط انجامش بده.

تمام این اصطلاحات تبلیغاتی یک جایی توسط یک تبلیغات نویس تولید شده اند.

این شغل ممکن است در مرکز توجه نباشد و یا اینکه خیلی معروف شوید.

تمام تبلیغ نویس ها برای برندهای بزرگ کار نمی کنند.

اما این تبلیغ نویسی یک نقش مهم است که تاثیر بزرگی را روی تصویر دیده شده از برند و شهرت آن دارد.


چگونه یک تبلیغ نویس شویم؟
گرفتن شغل به عنوان تبلیغ نویس سخت تر از شغل های دیگر در زمینه ی تبلیغات است.

شما برای گرفتن این کار احتیاج به یک رزومه ی خیلی خوب دارید.

خب شما چگونه باید یک رزومه خوب داشته باشید که در دنیای تبلیغات صدا کند.

برای شروع شما باید به یک دوره ی کارآموزی بروید، تا یک کتاب از کارهایتان درست کنید.

کتاب شما مجموعه ای از کارهای تبلیغاتی ای است که تا حالا انجام داده اید.

بدون داشتن این کتاب نمی توانید شغلی را در آژانس تبلیغاتی بگیرید.

برای اینکه بتوانید یک دوره ی کارآموزی را بگیرید باید به سختی در اینترنت تلاش کنید.

همچنین شما می توانید با کارگردان های خلاقی تماس بگیرید که بخش های تبلیغات در آژانس ها را اداره می کنند.

اگر شما نمی خواهید به دوره ی کارآموزی بروید تا با حداقل دستمزد کار کنید می توانید کارهای تبلیغاتی ای را برای خودتان انجام بدهید.

یک تبلیغ نویس در زمینه های متعددی از چاپ و تلویزیون و رادیو کار می کند.

کارهای شما باید از کارهایی که به آن علاقمند هستید تقلید کند.

اگر علاقمند به تبلیغ نویسی آنلاین هستید می باید بنرهای تبلیغاتی آنلاین درست کنید و یا کمپین های آنلاین راه اندازی کنید.

اگر علاقمند به حیطه ی چاپ هستید باید تبلیغات چاپی را انجام بدهید.

اگر قادرید می توانید با دادن آگهی دادن در جایی مقیم شوید.

مدیران ترجیح می دهند کسانی را استخدام کنند که در یک جای مستقر کار می کنند.

مدرک دانشگاهی برای گرفتن شغل تبلیغ نویسی لازم نمی باشد.

اما مدیران ترجیح می دهند کسی را استخدام کنند که لیسانس داشته باشد.


چه مهارت هایی برای این شغل نیاز دارید؟
مهارت اصلی تبلیغ نویسی خلاقیت است.

بنابراین شما واقعا نیاز به یک استعداد در زمینه ی خلاقیت دارید.

برخی مردم در حین کار یاد می گیرند.

اما برای اینکار باید بتوانید داستانسرایی همراه تصاویر و کلمات کنید و خارج از کار فکر کنید.

داستان ها هستند که محصول را می فروشند و شعار ها و کلمات فقط آنرا تعریف می کنند.

کارآموز بودن در یک بخش آزانس تبلیغاتی، می تواند راه خوبی باشد برای اینکه بفهمید استعداد تبلیغ نویسی را دارید یا نه.

منبع: thebalance
www.ibazaryabi.com
 سید اسماعیل میرحسینی

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد