درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 - 00:50   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد

  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


ادامه ادامه مطلب سه

دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ

  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب های منتشر شده انتشارات کارگزار روابــط عمـومی در سال 1397
  برنامه ریزی سناریو
  گوگل مجوز برای سیستم تحویل کالا به وسیله پهپاد‌ موسوم به «وینگ» را گرفت
  اختراع فناوری‌ای که افکار را به صورت کلمات ادا می‌کند
  همایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی برگزار شد
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ملایر برگزار شد
  در روزهای سخت، چرا باید کنار روزنامه‎نگاری محلی بایستیم؟
  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران
  برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر منطقه دو کشور
  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31413صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 11 مهر 1396 - 15:52
فعال روابط عمومی استان گیلان: مدل سنتی مدیریت روابط عمومی در استانداری ها برچیده شود
اگر مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، اخبار استان را به اخبار استاندار ترجیح دهد، ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم گیلان را فراهم خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، اخبار استان را به اخبار استاندار ترجیح دهد، ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم گیلان را فراهم خواهد کرد.


سید رضا علوی زمیدانی از کارگزاران روابط عمومی استان گیلان در گفتگو با شارا، با توجه به گمانه زنی های رسانه ای در خصوص مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، سه مدل از مدیریت روابط عمومی استانداری ها را برشمرد و گفت: روابط عمومی استاندار، روابط عمومی استانداری و روابط عمومی استان از جمله روشهای این مسئولیت است که اگر با راهبرد روابط عمومی استان این مسئولیت مدیریت شود منافع استان تامین خواهد شد و ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم استان برقرار خواهد شد.


وی سبک ترین روش مدیریت روابط عمومی در استانداری را محدود به اخبار استاندار دانست و افزود: اگر روابط عمومی استانداری محدود به اخبار استاندار شود و همه اخبار را از زبان ایشان اطلاع رسانی نماید، هم مدیریت استاندار را در جمع مردم استان به چالش می کشاند و هم افکار عمومی را نیز نسبت به ایشان حساس خواهد کرد.


علوی زمیدانی نگاه ارتباطی با همه زوایا را از خصوصیات مدیر روابط عمومی استانداری دانست و افزود: بیش از 100 دستگاه اجرایی در شورای اداری استان گیلان عضو هستند و لازم است همه روابط عمومی این دستگاهها با محوریت روابط عمومی استانداری مدیریت شود و به شدت از نگاه جناحی و حزبی پرهیز گردد.


این فعال اجتماعی و رسانه ای اضافه کرد: شناخت از ساختار سازمانی استانداری و ادارات کل استان، ماموریت های سازمانی، اجزای حاکمیت در استان،نگاههای احزاب و فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و مطالبه عامه مردم از خصوصیات بارز مدیر روابط عمومی استانداری است که می تواند همواره تصویر شفافی از استان را به استاندار محترم ارائه نماید.  


علوی زمیدانی همچنین مدیریت بر رسانه ها و توجه به دغدغه آنها را از دیگر خصوصیات مدیر روابط عمومی استانداری گیلان دانست و افزود: اگر دغدغه رسانه های مکتوب و مجازی رصد نشود و یا بصورت رپرتاژی خنثی شود، افکار عمومی مشوش خواهد شد و لازم است مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان طوری مدیریت کند که نیازهای مردم استان بصورت دسته بندی و شفاف در اختیار استاندار و تیم ایشان قرار بگیرد.


سید رضا علوی زمیدانی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی و تبیین جایگاه روابط عمومی بین مدیران دستگاهها و مسئولین روابط عمومی، ارزیابی روابط عمومی دستگاههای اجرایی با شاخص های تعریف شده، استفاده از ظرفیت روابط عمومی های بخش خصوصی،دسته بندی روابط عمومی ها به تناسب ماموریت سازمانی، پرهیز از انحصار طلبی،فعال کردن شورای روابط عمومی استان،اظهار نظر در عزل و نصب های مسئولین روابط عمومی،مدیریت بر هزینه های روابط عمومی ها در استان و کیفی سازی عملکرد روابط عمومی ها و... از بدیهی ترین وظایف مدیر روابط عمومی استانداری است که امیدوارم استاندار محترم گیلان با دستور فراخوان از فعالان این حوزه و دریافت برنامه راهبردی و عملیاتی نسبت به گزینه مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان اقدام نماید.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


  تحولات رسانه ها؛ سه قرن و اندی پس از انتشار نخستین روزنامه در آمریکا ...


  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


  فرماندار ری: نقش روابط عمومی در شکوفایی مجموعه ها غیر قابل انکار است


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ری احکام خود را دریافت کردند


  هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع


  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


  روابط عمومی‌ دستگاهها در نقش مدعی العموم


  تعامل ایرنا و روابط عمومی ها موجب کاهش آسیب فضای مجازی می شود


  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند