درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:56   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31412صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 29 شهریور 1400 - 17:06
کتاب "رسانه اجتماعی" منتشر شد
این کتاب در دو فصل و هشت گفتار منتشر شده و نمای کاملی از نحوه مشرکت در رسانه های اجتماعی، چالش های رسانه های اجتماعی و فنون رسانه های اجتماعی ارایه می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "رسانه اجتماعی" به همت حنانه باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

به گزارش شارا، این کتاب در دو فصل و هشت گفتار منتشر شده و نمای کاملی از نحوه مشرکت در رسانه های اجتماعی، چالش های رسانه های اجتماعی و فنون رسانه های اجتماعی ارایه می دهد.

در بخشی از مقدمه کتاب امده است: 

ابزار سنتی برقراری ارتباط با مخاطبینی همچون کارمندان، مشتریان و سرمایه گذاران به اسناد چاپی و نوشتاری مانند ایمیل یا وبسایت های اینترنتی ثابت محدود شده است.


امروزه این شیوه ها جای خود را به سرعت به نسل جدیدی از ابزارهای اینترنتی می سپارند که امکانات بیشتری را برای روابط متقابل، مذاکره و گفتگو و به طور کلی ارتباط دو سویه فراهم آورده اند.


رسانه دیگر مخاطبی ندارد. مشکل کمبود یا نایابی دیگر وجود ندارد. متن، صوت و تصویر در دسترس همگان قرار گرفته است. در حال حاضر اینترنت پرقدرت ترین تریبون پخش برنامه، اطلاع رسانی و چاپ و نشر است و به صورت فزاینده ای نیز رو به رشد است.


ابزار جدید این شبکه ارزان و غالبا رایگان هستند، براحتی می توان آنها را به کار برد و یا سریعا تولیدشان کرد. برقراری ارتباط می تواند با کارهای روزانه و مستمر شما در هم بیامیزد. هر شخصی می تواند خودش ارتباط برقرار کند – نه اینکه فقط با گروه های ارتباطی همکاری کند!


ابزار برقراری ارتباط قدیمی از ایجاد شور و شوق و روابط قوی حاصل از این شیوه جدید و بدون واسطه عاجز بودند. ابزاری که اجازه ورود و مشارکت در این فعالیتها را می دهد و شرایط بروز این محاوره ها را در صنعت و بازار سازمانها و شرکتها فراهم می کند "رسانه اجتماعی" نام دارد، دلیل این نامگذاری هم طبیعت و ذات اجتماعی بودن رسانه اینترنت است. در حالی که رسانه های غالب از جمله روزنامه، رادیو، تلویزیون و مجلات، وسایل ارتباط جمعی یک طرفه هستند. این رسانه اجتماعی به تبلیغ کنندگان، صاحبنظران و جامعه اجازه می دهد که راحتتر از قبل تعامل، مشارکت و رابطه دوستانه داشته باشند.
 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

لینک خرید کتاب:

 

http://kpri.ir/?p=6931

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد