درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:47   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31410صفحه نخست » دوشنبه، 10 مهر 1396 - 14:52
مردم ایران اسیر تلفن‌های همراه خود شده‌اند
مسئول بسیج رسانه از تغییر یافتن «اولویت‌های زندگی» در کشور به واسطه فضای مجازی انتقاد کرد و گفت مردم ایران٬ «اسیر» تلفن‌های همراه خود شده‌اند و آن‌قدر در کانال‌های تلگرامی «مطالب بی‌فایده» می‌خوانند که موضوع‌های اصلی زندگی را «فراموش» کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول بسیج رسانه از تغییر یافتن «اولویت‌های زندگی» در کشور به واسطه فضای مجازی انتقاد کرد و گفت مردم ایران٬ «اسیر» تلفن‌های همراه خود شده‌اند و آن‌قدر در کانال‌های تلگرامی «مطالب بی‌فایده» می‌خوانند که موضوع‌های اصلی زندگی را «فراموش» کرده‌اند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود بصیری روز شنبه هشتم مهر با اعلام این موضوع در همایش «یاوران زینب» گفت «ملت ایران اسیر موبایل‌های خود شده‌اند» و «روزانه در تلگرام بین شش تا ۱۰ هزار کلمه می‌خوانند» که «ماحصل» آن٬ «در حد چند لطیفه و مطلب بی‌ارزش است».

به گفته وی٬ «نتیجه این مطالعات بی‌فایده تغییر کردن اولویت‌ها و عدم مطالبه‌گری از مسئولان برای نیازهای کشور است».

مسئول بسیج رسانه افزود که مطالعه «مطالب بی‌فایده» در کانال‌های تلگرامی موجب شده است مردم ندانند «ایران پنج برابر دنیا بنزین، سه برابر برق و دو برابر آب مصرف می‌کند.»

به گفته مسعود بصیری٬ به‌دلیل استفاده زیاد از اینترنت٬ مردم از ارقامی چون انجام «سالانه ۳۵ هزار عمل زیبایی به ارزش هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان» در ایران اطلاع ندارند و برای «پیشرفت» کشور تلاش نمی‌کنند.

این مقام بسیجی همچنین عنوان کرد که نوجوانان در فضای مجازی٬ «به جای محبت، درس زن‌سالاری و مردسالاری» یاد می‌گیرند و به کارهای «غلطی» که حتی منجر به قتل شده است نیز دست می‌زنند.

وی کاهش سرانه مطالعه و افزایش آمار طلاق و رواج جشن طلاق در کشور را نتیجه استفاده زیاد از اینترنت عنوان کرد و افزود «دشمن به خاطر رسیدن به اهداف شوم خود ۳۵۰۰ کانال و ۱۷۰ شبکه فارسی‌زبان را به‌ صورت رایگان در اختیار ملت ایران قرار داده است».

به گفته مسئول بسیج رسانه٬ «امروزه ...عده‌ای در کانال‌های تلگرامی روزی هزار بار امام حسین را با رفتارهایشان سر می‌برند».

اپلیکیشن تلگرام، با میلیون‌ها کاربر در ایران به عنوان پرکاربرد‌ترین شبکه اجتماعی تلفن همراه در ایران شناخته می‌شود و تاکنون فیلتر نشده است.

امیر خوراکیان٬ معاون مرکز فضای مجازی به تازگی اعلام کرد که پیام‌رسان تلگرام، ۶۰ درصد پهنای باند اینترنت ایران را اشغال کرده است و این شبکه در حال حاضر ۴۰ میلیون کاربر در کشور دارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد