درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 22:50   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان
  ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
  منطقه 19 با نصب بنرهای اطلاع رسانی رنگ و بوی انتخابات گرفت
  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31410صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 10 مهر 1396 - 14:52
مردم ایران اسیر تلفن‌های همراه خود شده‌اند
مسئول بسیج رسانه از تغییر یافتن «اولویت‌های زندگی» در کشور به واسطه فضای مجازی انتقاد کرد و گفت مردم ایران٬ «اسیر» تلفن‌های همراه خود شده‌اند و آن‌قدر در کانال‌های تلگرامی «مطالب بی‌فایده» می‌خوانند که موضوع‌های اصلی زندگی را «فراموش» کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول بسیج رسانه از تغییر یافتن «اولویت‌های زندگی» در کشور به واسطه فضای مجازی انتقاد کرد و گفت مردم ایران٬ «اسیر» تلفن‌های همراه خود شده‌اند و آن‌قدر در کانال‌های تلگرامی «مطالب بی‌فایده» می‌خوانند که موضوع‌های اصلی زندگی را «فراموش» کرده‌اند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود بصیری روز شنبه هشتم مهر با اعلام این موضوع در همایش «یاوران زینب» گفت «ملت ایران اسیر موبایل‌های خود شده‌اند» و «روزانه در تلگرام بین شش تا ۱۰ هزار کلمه می‌خوانند» که «ماحصل» آن٬ «در حد چند لطیفه و مطلب بی‌ارزش است».

به گفته وی٬ «نتیجه این مطالعات بی‌فایده تغییر کردن اولویت‌ها و عدم مطالبه‌گری از مسئولان برای نیازهای کشور است».

مسئول بسیج رسانه افزود که مطالعه «مطالب بی‌فایده» در کانال‌های تلگرامی موجب شده است مردم ندانند «ایران پنج برابر دنیا بنزین، سه برابر برق و دو برابر آب مصرف می‌کند.»

به گفته مسعود بصیری٬ به‌دلیل استفاده زیاد از اینترنت٬ مردم از ارقامی چون انجام «سالانه ۳۵ هزار عمل زیبایی به ارزش هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان» در ایران اطلاع ندارند و برای «پیشرفت» کشور تلاش نمی‌کنند.

این مقام بسیجی همچنین عنوان کرد که نوجوانان در فضای مجازی٬ «به جای محبت، درس زن‌سالاری و مردسالاری» یاد می‌گیرند و به کارهای «غلطی» که حتی منجر به قتل شده است نیز دست می‌زنند.

وی کاهش سرانه مطالعه و افزایش آمار طلاق و رواج جشن طلاق در کشور را نتیجه استفاده زیاد از اینترنت عنوان کرد و افزود «دشمن به خاطر رسیدن به اهداف شوم خود ۳۵۰۰ کانال و ۱۷۰ شبکه فارسی‌زبان را به‌ صورت رایگان در اختیار ملت ایران قرار داده است».

به گفته مسئول بسیج رسانه٬ «امروزه ...عده‌ای در کانال‌های تلگرامی روزی هزار بار امام حسین را با رفتارهایشان سر می‌برند».

اپلیکیشن تلگرام، با میلیون‌ها کاربر در ایران به عنوان پرکاربرد‌ترین شبکه اجتماعی تلفن همراه در ایران شناخته می‌شود و تاکنون فیلتر نشده است.

امیر خوراکیان٬ معاون مرکز فضای مجازی به تازگی اعلام کرد که پیام‌رسان تلگرام، ۶۰ درصد پهنای باند اینترنت ایران را اشغال کرده است و این شبکه در حال حاضر ۴۰ میلیون کاربر در کشور دارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها


  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق


  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای


  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران