درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 26 مرداد 1398 - 22:03   

قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


ادامه ادامه مطلب یک

هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر

  هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار

  روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند
  پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت پنجاه و نهمین سالروز تأسیس بانک
  بانک رفاه کارگران در حمایت از صنایع کوچک پیشگام بوده است
  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت
  آئین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ملارد
  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق
  بابایی: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش مدیران است
  کمک 313 هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی
  95 درصد حساب های مشتریان حقیقی بانک ملی ایران، کد شهاب دارند
  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31395صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 7 مهر 1396 - 17:29
روسیه برای تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا از توییتر هم بهره برده است
بیش از ۲۰۰ کاربر از روسیه با استفاده از شبکه توییتر در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فعالیت تبلیغاتی داشتند. پیش از این فیس‌بوک در مظان این اتهام بود که در آخرین انتخابات آمریکا مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیش از ۲۰۰ کاربر از روسیه با استفاده از شبکه توییتر در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فعالیت تبلیغاتی داشتند. پیش از این فیس‌بوک در مظان این اتهام بود که در آخرین انتخابات آمریکا مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

تحقیقات شبکه پیام‌رسانی توییتر نشان می‌دهد که بیش از ۲۰۰ کاربر از روسیه کوشیده‌اند بر انتخابات اخیر ایالات متحده تأثیر بگذارند.

برخی از کاربران توییتر که کوشیده‌اند از روسیه بر جریان انتخاباتی که به پیروزی دونالد ترامپ منجر شد، تأثیر بگذارند، همان افرادی هستند که برای همین مقصود از شبکه اجتماعی فیس‌بوک استفاده کرده‌اند.

توئیتر شامگاه پنجشنبه (۲۸ سپتامبر) گزارش داد، که حساب کاربری این افراد بسته شده است، زیرا آنها به استفاده تبلیغاتی از آن شبکه مجاز نبودند.

چند هفته پیش فیس‌بوک اعلام کرد ۴۷۰ حساب کاربری که احتمالا از روسیه هدایت شده‌اند، حدود ۳۰۰۰ آگهی به ارزش صد هزار دلار در آن شبکه منتشر کرده‌اند تا بر شرایط سیاسی آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تأثیر بگذارند.

افزون بر این گفته می‌شود که کانال تلویزیونی راشا تودی نیز در سال گذشته حداقل ۲۷۴ هزار دلار برای آگهی‌های تبلیغاتی در توییتر هزینه کرده است.

این کانال تریبون تبلیغاتی دولت روسیه شناخته می‌شود.

دولت روسیه هرگونه مداخله در روند انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را انکار کرده است.

انتقاد کنگره آمریکا
مسئولان توییتر شامگاه پنجشنبه در جلسه‌ای محرمانه در کنگره آمریکا درباره سوءاستفاده احتمالی مأموران امنیتی روسیه از این شبکه پیام‌رسانی گزارش دادند.

سناتور مارک وارنر، که در کمیسیون امنیتی کنگره نقش مهمی دارد، از شیوه و ابعاد گزارش مسئولان توییتر خشنود نبود و آن را ناکافی دانست.

توییتر اطمینان داده است که می‌کوشد با کشف حساب‌های مشکوک، این شبکه پیام‌رسانی پرطرفدار را "پاکیزه" نگه دارد.

 

منبع: www.dw.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  اطمینان؛ آنچه همه به آن نیاز داریم


  ندای درون کارکنان تان را گوش دهید


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر


  روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار


  هیات مدیره جدید انجمن سواد رسانه ای ایران انتخاب شدند


  شیوه نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات


  رقابت برای جلب مخاطبان، وارد ابعاد و رسانه‎ های جدیدی شده است


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی