درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 07:14   

پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی

  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


ادامه ادامه مطلب یک

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد

  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی
  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
  تیم کوک: اپل به قربانیان ویروس کرونا در چین کمک می کند
  آغاز کمپین چند میلیون دلاری برای تشویق مردم به خرید مواد غذایی کانادایی
  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31395صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 7 مهر 1396 - 17:29
روسیه برای تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا از توییتر هم بهره برده است
بیش از ۲۰۰ کاربر از روسیه با استفاده از شبکه توییتر در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فعالیت تبلیغاتی داشتند. پیش از این فیس‌بوک در مظان این اتهام بود که در آخرین انتخابات آمریکا مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیش از ۲۰۰ کاربر از روسیه با استفاده از شبکه توییتر در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فعالیت تبلیغاتی داشتند. پیش از این فیس‌بوک در مظان این اتهام بود که در آخرین انتخابات آمریکا مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

تحقیقات شبکه پیام‌رسانی توییتر نشان می‌دهد که بیش از ۲۰۰ کاربر از روسیه کوشیده‌اند بر انتخابات اخیر ایالات متحده تأثیر بگذارند.

برخی از کاربران توییتر که کوشیده‌اند از روسیه بر جریان انتخاباتی که به پیروزی دونالد ترامپ منجر شد، تأثیر بگذارند، همان افرادی هستند که برای همین مقصود از شبکه اجتماعی فیس‌بوک استفاده کرده‌اند.

توئیتر شامگاه پنجشنبه (۲۸ سپتامبر) گزارش داد، که حساب کاربری این افراد بسته شده است، زیرا آنها به استفاده تبلیغاتی از آن شبکه مجاز نبودند.

چند هفته پیش فیس‌بوک اعلام کرد ۴۷۰ حساب کاربری که احتمالا از روسیه هدایت شده‌اند، حدود ۳۰۰۰ آگهی به ارزش صد هزار دلار در آن شبکه منتشر کرده‌اند تا بر شرایط سیاسی آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تأثیر بگذارند.

افزون بر این گفته می‌شود که کانال تلویزیونی راشا تودی نیز در سال گذشته حداقل ۲۷۴ هزار دلار برای آگهی‌های تبلیغاتی در توییتر هزینه کرده است.

این کانال تریبون تبلیغاتی دولت روسیه شناخته می‌شود.

دولت روسیه هرگونه مداخله در روند انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را انکار کرده است.

انتقاد کنگره آمریکا
مسئولان توییتر شامگاه پنجشنبه در جلسه‌ای محرمانه در کنگره آمریکا درباره سوءاستفاده احتمالی مأموران امنیتی روسیه از این شبکه پیام‌رسانی گزارش دادند.

سناتور مارک وارنر، که در کمیسیون امنیتی کنگره نقش مهمی دارد، از شیوه و ابعاد گزارش مسئولان توییتر خشنود نبود و آن را ناکافی دانست.

توییتر اطمینان داده است که می‌کوشد با کشف حساب‌های مشکوک، این شبکه پیام‌رسانی پرطرفدار را "پاکیزه" نگه دارد.

 

منبع: www.dw.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی


  IBM به لطف Red Hat در 3 ماهه چهارم سال عملکردی فراتر از انتظار داشت


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی