درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31383صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 6 مهر 1396 - 12:39
چالش های ارتباطی
ایجاد معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی در دولت جهت معرفی هر چه بیشتر عملکرد دولت به کمک روابط عمومی‌ها 2. استفاده بهینه از بسته پیشنهادی انجمن متخصصان روابط عمومی برای اعتلای روابط عمومی ایران و توجه به جایگاه واقعی آنان
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر قربانعلی تنگ شیر مدرس ارتباطات در رابطه با اهمیت اطلاع رسانی دولت و نقش روابط عمومی‌ها و استفاده از بسته پیشنهادی انجمن متخصصان روابط عمومی به خبرنگار ما گفت: با توجه به اهمیت فعالیت های رسانه ای هیت‌های اعزامی به سازمان ملل متحد و ملاقات‌های مهم رسانه‌ای رئیس جمهور کشورمان و انعکاس‌های آن در دنیا و توجه رسانه‌های به قرار دادن خبرهای ایران در صدر خبرهای خود باید پی‌برد که در دنیا مردم به رسانه‌های بهاء بیشتری می دهند.

 

دنیایی که هر لحظه آن سرشار از هزاران نوع خبرهای مختلف و اثرگذار می باشد. به همین نسبت که سازمان ملل متحد و خبرهای آن در جهان مهم بوده و تاثیر را بر روی مخاطب خواهد گذاشت، در داخل کشور نیز خبرهای داخلی ما برای دنیا مفید و قابل بهره برداری خواهد بود. لذا دولت باید سعی کند تمام توان خود را در معرفی هر چه بیشتر عملکرد دولت بکار برده و با استفاده از شبکه های اجتماعی به داخل و خارج کشور پیام‌های خود را برساند. تا موفق شود جوابگو در خواست‌های بحق و منطقی مردم باشد. و این صورت نخواهد گرفت مگر با توسعه ارتباطات و برطرف کردن چالش‌های روابط عمومی‌ها در کشور که بازوی توانمندی برای دولت خواهند بود. جایگاه روابط عمومی در دنیا بسیار ارزشمند و اثرگذار میباشد.


راه های پیشنهادی به دولت برای برون رفت از چالش‌های ارتباطی

نایب رئیس انجمن پیشنهادات زیر را ارایه داد:
1. ایجاد معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی در دولت جهت معرفی هر چه بیشتر عملکرد دولت به کمک روابط عمومی‌ها
2. استفاده بهینه از بسته پیشنهادی انجمن متخصصان روابط عمومی برای اعتلای روابط عمومی ایران و توجه به جایگاه واقعی آنان
3. ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در تشکیلات دولتی در برنامه ششم توسعه
4. توجه بیشتر به فراکسیون روابط عمومی مجلس
5. انتخاب مدیران روابط عمومی برای وزارتخانه‌ها و سازمان با توجه به منشور اخلاقی روابط عمومی و داشتن تخصص در حوزه ارتباطات و روابط عمومی
6. استفاده از مدیران و پیشکسوتان روابط عمومی بعنوان مشاوران ارتباطی
7. توجه جدی به انجمن‌ها و مراکز تخصصی روابط عمومی و واگذاری بخشی از اطلاع رسانی دولتی به آنها
8. توجه مدیریت سازمان‌ها به درک نگرش‌ها و ارزش‌های مخاطبان خویش
9. داشتن یک متولی اعم از دولتی و غیر دولتی برای روابط عمومی کشور
10. داشتن یک قانون جامع روابط عمومی در ایران
11. داشتن یک سخنگو رسانه‌ای با کمک تمامی مدیران روابط عمومی وزارتخانه‌ها
12. توجه به جایگاه روابط عمومی‌ها در سایر کشورها و عمل نمودن به ان در ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد