درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:01   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31375صفحه نخست » دوشنبه، 3 مهر 1396 - 20:18
چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟
مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: "تبلیغات دارو" صرفا در نشریات و پایگاه‌های اینترنتی علمی- تخصصی پزشکی مختص جامعه پزشکی مجاز است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: "تبلیغات دارو" صرفا در نشریات و پایگاه‌های اینترنتی علمی- تخصصی پزشکی مختص جامعه پزشکی مجاز است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، مهندس محمد هاشمی در پاسخ به برخی سوال‌ها در خصوص "تبلیغات دارو" با بیان اینکه معرفی این فراورده‌ها صرفا در نشریات و پایگاه‌های اینترنتی علمی- تخصصی پزشکی مختص جامعه پزشکی مجاز است، گفت: داروهایی که در مجوز صادره آنها نیز این نوع فعالیت ذکر شده مشمول این موضوع خواهند بود.

هاشمی افزود: معرفی داروها در روزنامه‌ها، هفته نامه‌ها، مجلات و سایر نشریات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حتی در صورت توزیع اختصاصی نیز برای جامعه پزشکی مجاز نیست.

وی با اشاره به اینکه در کتاب "قوانین و آئین نامه‌های حوزه دارو" نیز در خصوص این موارد با جزئیات صحبت شده، تصریح کرد: بیان یافته‌های جدید علمی در مورد داروها از رسانه‌های جمعی عمومی بدون ذکر نام اختصاصی دارو یا موسسه تولید کننده با کسب مجوز از سازمان غذا و دارو بلامانع است.

هاشمی همچنین درباره نحوه معرفی و ارائه اطلاعات علمی داروها عنوان کرد: معرفی دارو از طریق ارائه نمونه‌های دارویی، بروشور و کاتالوگ، شرکت در همایش‌ها و ملاقات حضوری و سخنرانی‌ها، ارسال اطلاعات از طریق پست و پست الکترونیک فقط برای مخاطبان گروه پزشکی با رعایت ضوابط این آیین‌نامه مجاز است.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو، درباره اطلاع رسانی در زمینه موجودی داروی خاص یا محل‌های خاص توزیع داروها که در آن صرفا به ذکر نام دارو و محل عرضه دارو اشاره شده باشد نیز گفت: این کار صرفا پس از کسب مجوز از سازمان غذا و دارو قابل انجام است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه موسسات دارویی همچنین موظف به رعایت دستورالعمل تبلیغ و آگهی‌های دارویی می‌باشند، گفت: چنانچه در پروانه دارو شرایط خاصی برای تجویز یا مصرف داروها ذکر شده باشد باید در هنگام معرفی دارو به این موارد اشاره شود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد