درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:01   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31352صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 7 مهر 1396 - 09:30
روابط عمومی مارکتینگ
بسیاری از شرکت ها جهت حمایت از تبلیغ محصول یا شرکت و ایجاد وجهه بیش از پیش رو به سوی روابط عمومی مارکتینگ می آورند. همانند روابط عمومی مالی و روابط عمومی اجتماعی، روابط عمومی مارکتینگ به حوزه خاصی به نام مارکتینگ، خدمت رسانی می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بسیاری از شرکت ها جهت حمایت از تبلیغ محصول یا شرکت و ایجاد وجهه بیش از پیش رو به سوی روابط عمومی مارکتینگ می آورند. همانند روابط عمومی مالی و روابط عمومی اجتماعی، روابط عمومی  مارکتینگ به حوزه خاصی به نام مارکتینگ، خدمت رسانی می کند.

چنانچه قدرت تبلیغات انبوه رو به ضعف می گذارد، مدیران مارکتینگ جهت ایجاد آگاهی و دانش برندینگ برای محصولات قدیمی و جدید خود، رو به روابط عمومی مارکتینگ می آورند. روابط عمومی مارکتینگ در فراگیری گروه های محلی و دستیابی به گروه های خاص نیز تاثیر گذارند و می توانند مقرون به صرفه تر باشند. با این وجود، روابط عمومی مارکتینگ باید به طور مشترک با تبلیغات برنامه ریزی شود.

نام سابق روابط عمومی مارکتینگ، تبلیغات بود که وظیفه تامین فضای سرمقاله را در رسانه های چاپی و تصویری بر عهده داشت تا درباره محصول، ایده، مکان، شخص یا سازمانی بزرگنمایی و تبلیغ نماید. روابط عمومی مارکتینگ فراتر از یک تبلیغ ساده است و نقش مهمی در مسئولیت های ذیل ایفا می کند:

ایجاد یک محصول جدید: موفقیت فوق العاده تبلیغاتی اسباب بازی هایی نظیر لیپ فراگ، آخرین شور و اشتیاق کودکان، بسیار مرهون تبلیغ قدرتمند است.


تعیین جایگاه مجدد محصول بالغ: در یکی از موارد مطالعاتی کلاسیک در روابط عمومی، نیویورک سیتی تا قبل از فعالیت های تبلیغاتی ” آی لاو نیویورک” پوشش خبری فوق العاده نامناسبی در دهه ۱۹۷۰ داشت.


ایجاد علاقه در یک مجموعه محصول: شرکت ها و شرکای تجاری از روابط عمومی مارکتینگ در ایجاد علاقه مجدد در اجناس commodities که رو به کاهش گذارده اند نظیر تخم مرغ، شیر، گوشت و سیب زمینی، و جهت گسترش محصولاتی نظیر چای و آب پرتقال طبیعی استفاده می کنند.


تحت تاثیر قرار دادن گروه های هدف خاص: شرکت مک دونالدز از رویدادهای خاص نزدیک خود در امریکای لاتین و جوامع آفریقایی آمریکایی جهت ایجاد اعتبار و رضایت حمایت می کنند.


حمایت از محصولاتی که با مسائل عمومی مواجه شدند: کارشناسان روابط عمومی باید در مدیریت بحران ها خبره باشند، نظیر بحران هایی که نام های تجاری با سابقه نظیر Tylenol و تویوتا در سال ۲۰۱۰ با آن مواجه شدند.


ایجاد وجهه برای شرکت به گونه ای که به نحو مطلوب منعکس کننده محصولات آن باشد: سخنان مهم و بسیار آینده نگرانه استیو جابز در مورد دنیای مک در ایجاد یک وجهه نوآورانه و سنت شکن برای شرکت اپل کمک کرد.

 

منبع: http://hormond.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد