درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:45   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31347صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 6 مهر 1396 - 09:52
نقش روابط عمومی در ساخت برند شخصی
نیروی محرکه اصلی روابط عمومی چیز ساده ای است: می خواهید سردبیران و مدیران برنامه را متقاعد کنید که چیزی بی نظیر برای گفتن دارید؛ چیزی که خوانندگان، شنوندگان و بینندگان آن ها را علاقه مند خواهند کرد. همه ماجرا همین است!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی شامل همکاری با رسانه هاست تا شما، کسب و کار شما و فعالیت های بیرونی شما از جمله فعالیت های خیرخواهانه و حمایت مالی را پوشش دهند. روزنامه ها، مجله ها، شبکه های رادیویی، شبکه های تلویزیونی و شبکه های مرتبط محلی، رسانه های آنلاین که تنها زمینه کاری شما را پوشش می دهند، اهدافی ماندگار برای فعالیت های روابط عمومی در ساخت برند شخصی شما هستند.

نیروی محرکه اصلی روابط عمومی چیز ساده ای است: می خواهید سردبیران و مدیران برنامه را متقاعد کنید که چیزی بی نظیر برای گفتن دارید؛ چیزی که خوانندگان، شنوندگان و بینندگان آن ها را علاقه مند خواهند کرد. همه ماجرا همین است! روابط عمومی باید روی مخاطب نهایی متمرکز شود، نه شما. اگر نتوانید ذهن سردبیران را تسخیر کنید و به آنان بقبولانید که می توانید ذهن مخاطبان آن ها را تصرف نمایید، موفق نخواهید شد.

در بیشتر مواقع، روابط عمومی بدین معنی است که مطلبی مطبوعاتی و حرفه ای برای تصمیم گیرندگان رسانه موردنظر بفرستید و پیگیری کنید تا روابطی برد برد ایجاد کنید. آن ها متخصصانی پرمشغله و با برنامه هستند که هر هفته، صدها مطلب مطبوعاتی یا بسته رسانه ای به دستشان می رسد؛ باید توجهشان را جلب و آنان را مجبور کنید حواسشان به شما باشد. سردبیران و گزارشگران شبکه های تلویزیونی و چاپی را که هدف هستند، بشناسید. درباره مخاطبانشان اطلاعات کسب کنید و به دنبال شیوه ای خلاقانه باشید تا جایگاه خود را در بین مخاطبان محکم نمایید و بتوانید با آنان صحبت کنید.

روابط عمومی، شیوه ای خارق العاده برای ایجاد اعتبار است. خوانندگان و شنوندگان فرض می کنند اگر در یک رسانه خنثی، مانند رسانه های چاپی نشان داده می شوید، پس باید آدم خوبی باشید. جنبه منفی آن این است که نمی توانید تضمین کنید که ماه به ماه پوشش داده شوید. بنابراین روابط عمومی برای بیشتر مردم یک کانال مکمل است، نه یک کانال اصلی.

استثنا زمانی است که بتوانید به طور منظم و باکیفیت بالا، محتوایی تولید کنید که جذاب و مفید باشد. البته تمرکز بر گرفتن یک ستون هفتگی در روزنامه محلی تان یا نمایش صبح روز تعطیل آخر هفته، همراه با تماس از طرف مخاطبان در رادیو و تلویزیون است. این ها موقعیت های فوق العاده ای هستند که می توانند قلب فرآیند ساخت برند شخصی شما باشند. بسیاری از افراد متخصص، زمان، استعداد یا نبوغ رسانه ای لازم را ندارند تا این کار ها را انجام دهند. اما اگر بتوانید با اتکا به خودتان به یک شخصیت رسانه ای تبدیل شوید، منافع سرشاری به دست خواهید آورد. در ادامه به بیان چند نکته مفید برای استفاده موثر از روابط عمومی در ساخت برند شخصی می پردازیم:

به وقت سردبیران احترام بگذارید. مطالب خود را برایشان بفرستید و با تماس های مکرر آنان را کلافه نکنید. تمرکز و حرفه ای بودن در صنعتی که همه به دنبال منافع خود هستند، مسیری طولانی می طلبد.


کارت ویزیت و یک نسخه از مقاله ای که به دلخواه خود انتخاب کرده اید، برای سردبیران بفرستید و به این واسطه، خودتان را «منبعی حرفه ای» در زمینه کاری خود معرفی نمایید و اعلام کنید که در هر زمانی آماده مصاحبه هستید.


استاندارد مطبوعاتی را بیاموزید و به آن پایبند باشید.


مطلب مطبوعاتی خود را هر زمان که خبری تازه در آن زمینه داشتید، بفرستید؛ حتی اگر تنها خبر یک استخدام تازه باشد. این که چندین بار خودتان را به نمایش بگذارید، باعث می شود سردبیران شما را به یاد داشته باشند.


خبرساز باشید، همایش برگزار کنید، کتابی منتشر نمایید و خودتان را طوری نشان دهید که ارزش خبر گرفتن از شما وجود داشته باشد.


شخصی مناسب را بیابید تا به جای شما بنویسد.


روابط عمومی تا حد زیادی رایگان بوده و شیوه ای معتبر است تا در دیدرس مخاطبان خود قرار بگیرید.


روابط عمومی می تواند «ویروسی» باشد و بسیار گسترش پیدا کند به ویژه در عصر اینترنت.


از معایب روابط عمومی می توان به رقابت زیاد در حضور در رسانه اشاره کرد و این که هیچ اطمینانی نیست مردم شما را به شیوه ای که می خواهید، بشناسند و درک کنند.
 

منبع: http://hormond.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد