درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:48   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31346صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 2 مهر 1396 - 09:39
استفاده از همایش عمومی در خلق برند شخصی
قبل از هر چیزی باید توجه داشت که شرکت در یک همایش عمومی برای تمام افراد آزاد بوده و شما موظف هستید تا فضای مورد نیاز جهت برگزاری سمینار پرسونال برندینگ خودتان را فراهم نمایید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قبل از هر چیزی باید توجه داشت که شرکت در یک همایش عمومی برای تمام افراد آزاد بوده و شما موظف هستید تا فضای مورد نیاز جهت برگزاری سمینار پرسونال برندینگ خودتان را فراهم نمایید. ممکن است بتوانید فضای رایگانی برای برگزاری همایش بدست آورید اما باید برای سایر هزینه ها آماده باشید. اگر از ابزارهای صوتی و تصویری و از این دست موارد استفاده نمایید بهترین گزینه، اجاره سالن های بزرگ کنفرانس یک هتل می باشد.

تفاوت دیگری نیز وجود دارد و آن این است که مدیریت افراد در همایش های عمومی امکان پذیر نیست. قطعا برنامه ریزی شما برای تبلیغات بر اساس گروه مخاطب بوده اما باز هم نمی توانید پیش بینی کنید که چه کسانی در همایش حضور می یابند. این ریسکی است که متقبل می شوید.

با تمام این اوصاف، ایده همایش عمومی فرصت بسیار مناسبی است تا درباره کاری که انجام می دهید و ارزشی که خلق می کنید به تمام افراد و گروه ها اطلاع رسانی نمایید. حتی اگی افراد حاضر در همایش متناسب با اهدافتان نباشند منابعی برای ارجاع خواهند بود. به هر حال مواردی را که برای همایش های خصوصی گفته ایم را دنبال کنید، محصولات تبلیغاتی توزیع کنید، سخنرانی حرفه ای ارائه دهید، درخواست انجام معامله بدهید، سیستم پیگیری ایجاد کنید و برای مخاطبانتان منفعت ایجاد کنید.

برای برگزاری موثر یک همایش عمومی با رویکرد رشد و خلق برند شخصی موارد زیر توصیه می شود:
تعدادی بروشور اضافه به هر نفر بدهید و از آنها بخواهید تا در اختیار دیگران قرار دهند.


تلفن را به کار بندید، فردی را مسئول پی گیری و برقراری ارتباط جهت مجاب کردن مشتریان به ملاقات خصوصی نمایید.


با همکاران جدید خود در پروژه ارجاع مذاکره کرده و در توافق نامه ای آن را مکتوب نمایید.


با دانشگاه ها، مدارس، سازمان های خیریه، مساجد و … درباره اجتماعاتشان صحبت کرده و سعی بر شرکت در آن ها داشته باشید.


از یک سی آر ام مناسب برای سازماندهی استفاده نمایید.


وبسایت خود را اثربخش نمایید.

 

منبع: http://hormond.com


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد