درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31343صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 1 مهر 1396 - 23:09
بهترین راهکار برای روابط عمومی سازمان ها و برندها
مدیران و مسئولان روابط عمومی سازمان ها و برندهای بزرگ بین المللی امروز از روش جدید و مدرنی برای اطلاع رسانی استفاده می کنند که علاوه تاثیرگذاری بالا در رساندن پیام به مردم، ویژگی های جالب توجهی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیران و مسئولان روابط عمومی سازمان ها و برندهای بزرگ بین المللی امروز از روش جدید و مدرنی برای اطلاع رسانی استفاده می کنند که علاوه تاثیرگذاری بالا در رساندن پیام به مردم، ویژگی های جالب توجهی دارد.

 

 این روش جدید با عنوان رپورتاژ آگهی یا در اصلاح آشناتر روابط عمومی دیجیتال Digital PR نام دارد که در ایران توسط شرکت ویرلن به سازمان ها، برند ها و استارت آپ ها ارائه می شود.

سرعت انتشار اخبار در خبرگزاری ها و 100 سایت خبری پربازدید و معتبر ایران، قرار گرفتن چند بک لینک در محتوای خبر که به وب سایت مورد نظر لینک می شود و همچنین قیمت مناسب تر نسبت به سایر روش های اطلاع رسانی جزو ویژگی های محبوب رپورتاژ اگهی ویرلن است.

اکنون مدیران روابط عمومی و بازاریابی آنلاین و متخصصان سئو در تمام دنیا از رپورتاژ آگهی به عنوان موثر ترین تکنیک استفاده می کنند تا علاوه بر اطلاع رسانی و برندینگ، وب سایت مجموعه خود را به رتبه اول نتایج جستجوی گوگل برسانند.

روابط عمومی دیجیتال با روابط عمومی سنتی چه تفاوت هایی دارد ؟
نمی شود گفت که روابط عمومی سنتی بطور کلی بی استفاده شده است، اما بازخورد و تاثیر گذاری روابط عمومی دیجیتال با سنتی قابل مقایسه نیست. در واقع بازاریابی و روابط عمومی سنتی به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به بازاریابی آنلاین و روابط عمومی دیجیتال است.

برخی از مهمترین تفاوت ها
*تفاوت چشمگیر در مدت ماندگاری اخبار و تبلیغات منتشر شده که در سیستم سنتی ماندگاری بسیار کمی داشت درصورتی که در حالت دیجیتال بدلیل انتشار در خبرگزاری های آنلاین بسیار ماندگار است و تا مدتها از طریق جستجوی گوگل در دسترس است.

* امکان گسترش خبر و تبلیغ از طرق سنتی قابل مقایسه با امکانات اشتراک گذاری، پخش آنلاین و بازنشر آن در رسانه های دیجیتالی نیست.

* یکی از مهمترین تفاوت ها در امکان بررسی و تحلیل بازخورد آن و ارتباط با مشتری است. در زمانی که تبلیغات بصورت سنتی و از طریق روزنامه ها منتشر می شد ما امکانات بسیار کمی برای رسد و تحلیل میزان بازدید و بازخورد تبلیغات داشتیم، در حالی که در روابط عمومی دیجیتال ابزار های بسیار مدرنی برای بررسی تاثیر گذاری تبلیغات وجود دارد.

* تاثیر گذاری طولانی مدت و ایجاد ارزش افزوده در رپورتاژ آگهی که بدلیل ارزش بسیار بالای آن بروی سئو سایت و رتبه سایت ما در گوگل دارد.

* در روابط عمومی دیجیتال امکان هدایت مخاطبانی که اخبار تبلیغاتی شما را در رسانه های آنلاین می خوانند وجود دارد. با قرار دادن چند بک لینک در متن اخبار منتشر شده، مخاطبان می توانند با کلیک بروی بک لینک ها به وب سایت شما وارد شوند و بسرعت علاوه بر آشنایی بیشتر با کسب و کارتان احتمال خرید و سفارش در همان لحظه بوجود می آید. همچنین این لینک های فالو که متن در رپورتاژ آگهی قرار می گیرند از نظر روبوت های گوگل بسیار ارزشمند هستند و همین باعث بهبود رتبه سایت شما در جستجوی گوگل می شود.

 

خوب حتما می دانید اگر وب سایت شما با کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در رتبه اول گوگل قرار بگیرد سیل مخاطبان و مشتریانی که بدنبال خدمات یا محصولات شما هستند به سایت شرکت شما وارد می شوند و این یعنی اطلاه رسانی قوی تر و جذب مشتری و درآمد بالا در مدت طولانی که این به هیچ وجه در روابط عمومی سنتی وجود ندارد.

 

منبع: افکارنیوز


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد