درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31341صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 مهر 1396 - 22:31
روابط عمومی بانک ملی ایران
مهدیه حق وردیلو - اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران بیش از 40 سال قدمت دارد و در حال حاضر با حدود 90 نفر پرسنل در قالب گروه های مدیریت,ت بلیغات (سمعی و بصری), واحد اخبار و اطلاع رسانی, انتشارات و کتابخانه, سایت بانک, بخش سنجش افکار عمومی (مشتریان و کارکنان) و واحد اقامه نماز مشغول به کار هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرعت در دسترسی به اطلاعات با ایجاد پایگاههای اطلاعاتی و به کارگیری فناوری اطلاعات و استفاده از روش های جدید الکترونیکی در زمینه های اقتصادی و مالی از ضرورت های اصلی بقا و تداوم پیشرفت کشورها در عصر دانایی است.


در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع که از سوی دولت ابلاغ گردیده بود، بانک ملی ایران برای دسترسی بهینه به اطلاعات الکترونیکی، انجام خدمات و جلب رضایت مشتریان بانک ملی ایران اقدام به ایجاد پایگاه وب خود نموده است، با استفاده از اطلاعات موجود در پایگاه در صدد است نیاز مشتریان را از مراجعه مستقیم به واحدهای بانک کاسته و ذخیره شدن وقت و انرژی را در جامعه فراهم آورد که آثار رفاهی مادی و معنوی آن غیر قابل انکار است.

تاریخچه
اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران بیش از 40 سال قدمت دارد و در حال حاضر با حدود 90 نفر پرسنل در قالب گروه های مدیریت,ت بلیغات (سمعی و بصری), واحد اخبار و اطلاع رسانی, انتشارات و کتابخانه, سایت بانک, بخش سنجش افکار عمومی (مشتریان و کارکنان) و واحد اقامه نماز مشغول به کار هستند.


ما به طور کلی دارای کارشناس تبلیغات، کارشناس تجزیه و تحلیل ، کارشناس حوزه خبر و کارشناس ارتباطات مردمی هستیم.
کارشناس تبلیغات: انواع پوسسترها، بروشورها، تیزرها، کلیپ ها و حضور در رسانه ها
کارشناس تجزیه و تحلیل: امور مربوط به وب سایت رسمی بانک، سنجش افکار و گسترش بانکداری الکترونیک
کارشناس حوزه خبر: در مسائل اطلاع رسانی و اخبار حضور علمی دارند
کارشناس ارتباطات مردمی: به مردم درمورد مسائل ریالی ارزی و خدمات نوین بانکی و انفورماتیک جواب می دهند.


پروسه یا فرایند کار
اداره کل روابط عمومی دارای یک چارت سازمانی است که عهده دار پیاده سازی سیاست های مدیریت عالی بانک ملی است و انعکاس دهنده میزان رضایت مردم به مدیریت. حوزه روابط عمومی حوزه حساسی است و با افکار عمومی سر و کار دارد حساسیت های جامعه را درک می کند و به گونه ای در مسائل ورود پیدا می کند که تنش زا نباشد و به بالا بردن آرامش در جامعه کمک می کند. بنابراین کار پیچیده و حساسی در دنیای ارتباطات کنونی لست و این به دلیل بالا بودن سطح دانش و آگاهی مردم است.


نقش روابط عمومی در بانک ملی
روابط عمومی به عنوان یکی از واحدهای رسمی و فعال برای ایجاد ارتباط بین مدیریت بانک و مشتریان و مدیران و کارکنان بطور متقابل و به عنوان زبان گویای مشتریان و کارکنان تعامل دوسویه را بین مدیران و قشرهای مختلف جامعه برقرار می کند.


برنامه های روابط عمومی بانک ملی ایران
برنامه ها در دو بخش کلان قابل تقسیم هستند:
بخش اول مربوط به مشتریان است. اطلاع رسانی در ارتباط با نحوه خدمات بانکی, پیشرفت ها, دستاوردها, بانکداری الکترونیک و کلیه اموری که مربوط به مشتریان است و نیز سنجش ادواری میزان رضایت مشتریان از عملکرد بانک و انعکاس آن به مدیریت جهت اتخاذ تصمیم برای بهبود اوضاع.


بخش دوم مربوط به کارکنان است. انعکاس نقطه نظرها, پیشنهادها, مشکلها و کلیه مسائلی که از ناحیه پرسنل مطرح می شود به مدیریت بانک و در نقطه مقابل انتقال دیدگاههای مدیریت به کارکنان, سنجش میزان رضایت کارکنان به صورت دوره ای از طریق وب سایت و دایره سنجش افکار, ماهنامه بانک و سایر روش های میدانی انجام می شود.


استراتژی های روابط عمومی بانک ملی
یکی از مهمترین اهداف روابط عمومی بانک ملی حضور معنادار در فضای رقابت کنونی, حفظ و تقویت جایگاه بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک و نیز ایفای نقش مؤثر در پیاده سازی پروژه های عظیم اقتصادی دولت, کمک به رونق کسب و کار , کمک به امنیت اقتصادی جامعه و نهایتاً تسهیل یا روان سازی تعیین نیازهای متقاضیان و فعالان اقتصادی کشور.

 

منبع: http://www.uast13.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد