درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 08:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31340صفحه نخست » شنبه، 1 مهر 1396 - 22:13
فیس‌بوک و نقض آشکار حریم شخصی
مدیر ارشد اجرایی فیس بوک ینی مارک زاکربرگ به‌تازگی تصمیم گرفته است تا روندی جدید را در برابر ساختار کاری تبلیغاتی شبکه اجتماعی خود درپیش گرفته و درزمینهٔ تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک اقدام به شفاف‌سازی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر ارشد اجرایی فیس بوک ینی مارک زاکربرگ به‌تازگی تصمیم گرفته است تا روندی جدید را در برابر ساختار کاری تبلیغاتی شبکه اجتماعی خود درپیش گرفته و درزمینهٔ تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک اقدام به شفاف‌سازی کند.

مارک زاکربرگ در حال تلاش است تا نقش احتمالی شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص روس‌ها در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا را فاش کند. بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان به‌تازگی اعلام کرده است که تعداد 3 هزار تبلیغ را کشف کرده است که توسط روس‌ها ارائه شده و ممکن است بر روی نتایج انتخابات آمریکا تاثیر گذار بوده باشد. به همین دلیل نیز مسئولان این شبکه اجتماعی قصد دارند تا این اطلاعات را به سنای آمریکا و مراکز امنیتی این کشور ارائه کنند.

جالب است بدانید که کمتر از یک ماه پیش بود که مشخص شد که فیس‌بوک قراردادی به ارزش 100 هزار دلار امضا کرده بوده است که در آن تبلیغاتی را مرتب با انتخابات آمریکا در حساب‌های غیررسمی در این شبکه اجتماعی انجام شود. هفته گذشته نیز مسئولان این شبکه اجتماعی اعلام کردند که قصد دارند تا با دولت آمریکا درباره کشف حقیقت همکاری کنند.

کالین استرچ که یکی از اعضای هیئت‌رئیسه عمومی فیس‌بوک است، در قالب یک بلاگ، دراین‌باره اطلاعاتی را منتشر کرده و گفته است: «تصمیمی دشوار بود. در میان گذاشتن اطلاعات با دولت‌ها چیزی است که هیچ‌گاه و در هیچ شرایطی نباید بدون بررسی‌های عمیق انجام شود. ما باور داریم که جامعه لیاقت دارد تا دقیقا بدانید که چه اتفاقی در انتخابات ۲۰۱۶ افتاده است و به همین دلیل نیز فرایند اشتراک تبلیغات را آغاز کرده و دریافتیم می‌توانیم در شرایطی که از تعهدات خود درزمینهٔ حفاظت از اطلاعات مشتریان تخطی نکرده این، کمک‌حال باشیم.»

فیس‌بوک به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین عناصری که در ماه‌های آخر کمپین‌های انتخاباتی موجب تغییر روند انتخابات آمریکا شد شناخته می‌شود. حال پس‌ازآن جریان این شبکه اجتماعی عزم خود را جزم کرده است تا بتواند با انتشار اخبار دروغ و تبلیغاتی که موجب تغییر روند افکار عمومی می‌شوند مبارزه کند.

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

منبع: سیناپرس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد