درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:14   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31326صفحه نخست » جمعه، 31 شهریور 1396 - 14:43
سرمایه گذاری پانصد هزار دلاری گوگل کانادا برای آموزش نحوه تشخیص اخبار جعلی به دانش آموزان
گوگل کانادا برای مقابله با انتشار اخبار جعلی در آستانه انتخابات استانی، برنامه آموزشی جدیدی را برای تقویت سطح دانش رسانه ای دانش آموزان به اجرا خواهد گذاشت. این اقدام از نظر بسیاری از کارشناسان، گامی مثبت در جهت صحیح تلقی می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل کانادا برای مقابله با انتشار اخبار جعلی در آستانه انتخابات استانی، برنامه آموزشی جدیدی را برای تقویت سطح دانش رسانه ای دانش آموزان به اجرا خواهد گذاشت. این اقدام از نظر بسیاری از کارشناسان، گامی مثبت در جهت صحیح تلقی می شود.


به گزارش شارا به نقل از iranjavan، گوگل کانادا مبلغ 500 هزار دلار کمک مالی را در اختیار Canadian Journalism Foundation  و همچنین CIVIX (سازمان خیریه فعال در زمینه تقویت مشارکت مدنی نوجوانان و جوانان) قرار خواهد داد تا برنامه NewsWise را برای آموزش نحوه تشخیص و فیلتر کردن اخبار جعلی و در کل تقویت دانش رسانه ای دانش آموزان انتاریویی، به اجرا بگذارند.  


انتشار اخبار جعلی، بخصوص در دوران کمپین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مشکلات زیادی را ایجاد کرد. اما کانادا از انتشار اخبار جعلی مصون نبوده و نیست. دولت فدرال در حال حاضر مشغول کار بر روی راهکارهایی جهت مقابله با انتشار گسترده اخبار جعلی از طریق اینترنت می باشد.


همانطور که می دانید، انتخابات استان انتاریو 7 ژوئن 2018 برگزار شده و در سال 2019 نیز انتخابات فدرال را پیش رو خواهیم داشت. با توجه به نزدیک تر شدن موعد انتخابات، احتمال انتشار اخبار و گزارشات جعلی به صورت آنلاین، روز به روز بیشتر می شود. هرچند همه دانش آموزان واجد شرایط شرکت در انتخابات استانی و فدرال نخواهند بود. اما حالا بهترین زمان برای به اجرا گذاشتن برنامه آموزشی جدید، می باشد.


NewsWise به تدریج در سراسر کشور، برای 1.5 میلیون دانش آموز 9 تا 19 ساله به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد