درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 21:31   

چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟

  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟


ادامه ادامه مطلب یک

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد

  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


ادامه ادامه مطلب سه

راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  داروهای افزایش شعور دارند می آیند
  یک هشدار جدی به مسئولان/ رسانه ها را با بیلبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرید
  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!
  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها
  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن
  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
  PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31326صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 31 شهریور 1396 - 14:43
سرمایه گذاری پانصد هزار دلاری گوگل کانادا برای آموزش نحوه تشخیص اخبار جعلی به دانش آموزان
گوگل کانادا برای مقابله با انتشار اخبار جعلی در آستانه انتخابات استانی، برنامه آموزشی جدیدی را برای تقویت سطح دانش رسانه ای دانش آموزان به اجرا خواهد گذاشت. این اقدام از نظر بسیاری از کارشناسان، گامی مثبت در جهت صحیح تلقی می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل کانادا برای مقابله با انتشار اخبار جعلی در آستانه انتخابات استانی، برنامه آموزشی جدیدی را برای تقویت سطح دانش رسانه ای دانش آموزان به اجرا خواهد گذاشت. این اقدام از نظر بسیاری از کارشناسان، گامی مثبت در جهت صحیح تلقی می شود.


به گزارش شارا به نقل از iranjavan، گوگل کانادا مبلغ 500 هزار دلار کمک مالی را در اختیار Canadian Journalism Foundation  و همچنین CIVIX (سازمان خیریه فعال در زمینه تقویت مشارکت مدنی نوجوانان و جوانان) قرار خواهد داد تا برنامه NewsWise را برای آموزش نحوه تشخیص و فیلتر کردن اخبار جعلی و در کل تقویت دانش رسانه ای دانش آموزان انتاریویی، به اجرا بگذارند.  


انتشار اخبار جعلی، بخصوص در دوران کمپین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مشکلات زیادی را ایجاد کرد. اما کانادا از انتشار اخبار جعلی مصون نبوده و نیست. دولت فدرال در حال حاضر مشغول کار بر روی راهکارهایی جهت مقابله با انتشار گسترده اخبار جعلی از طریق اینترنت می باشد.


همانطور که می دانید، انتخابات استان انتاریو 7 ژوئن 2018 برگزار شده و در سال 2019 نیز انتخابات فدرال را پیش رو خواهیم داشت. با توجه به نزدیک تر شدن موعد انتخابات، احتمال انتشار اخبار و گزارشات جعلی به صورت آنلاین، روز به روز بیشتر می شود. هرچند همه دانش آموزان واجد شرایط شرکت در انتخابات استانی و فدرال نخواهند بود. اما حالا بهترین زمان برای به اجرا گذاشتن برنامه آموزشی جدید، می باشد.


NewsWise به تدریج در سراسر کشور، برای 1.5 میلیون دانش آموز 9 تا 19 ساله به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  دلایل اصلی ایجاد استرس


  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.


  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟


  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"