درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 16:52   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31326صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 31 شهریور 1396 - 14:43
سرمایه گذاری پانصد هزار دلاری گوگل کانادا برای آموزش نحوه تشخیص اخبار جعلی به دانش آموزان
گوگل کانادا برای مقابله با انتشار اخبار جعلی در آستانه انتخابات استانی، برنامه آموزشی جدیدی را برای تقویت سطح دانش رسانه ای دانش آموزان به اجرا خواهد گذاشت. این اقدام از نظر بسیاری از کارشناسان، گامی مثبت در جهت صحیح تلقی می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل کانادا برای مقابله با انتشار اخبار جعلی در آستانه انتخابات استانی، برنامه آموزشی جدیدی را برای تقویت سطح دانش رسانه ای دانش آموزان به اجرا خواهد گذاشت. این اقدام از نظر بسیاری از کارشناسان، گامی مثبت در جهت صحیح تلقی می شود.


به گزارش شارا به نقل از iranjavan، گوگل کانادا مبلغ 500 هزار دلار کمک مالی را در اختیار Canadian Journalism Foundation  و همچنین CIVIX (سازمان خیریه فعال در زمینه تقویت مشارکت مدنی نوجوانان و جوانان) قرار خواهد داد تا برنامه NewsWise را برای آموزش نحوه تشخیص و فیلتر کردن اخبار جعلی و در کل تقویت دانش رسانه ای دانش آموزان انتاریویی، به اجرا بگذارند.  


انتشار اخبار جعلی، بخصوص در دوران کمپین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مشکلات زیادی را ایجاد کرد. اما کانادا از انتشار اخبار جعلی مصون نبوده و نیست. دولت فدرال در حال حاضر مشغول کار بر روی راهکارهایی جهت مقابله با انتشار گسترده اخبار جعلی از طریق اینترنت می باشد.


همانطور که می دانید، انتخابات استان انتاریو 7 ژوئن 2018 برگزار شده و در سال 2019 نیز انتخابات فدرال را پیش رو خواهیم داشت. با توجه به نزدیک تر شدن موعد انتخابات، احتمال انتشار اخبار و گزارشات جعلی به صورت آنلاین، روز به روز بیشتر می شود. هرچند همه دانش آموزان واجد شرایط شرکت در انتخابات استانی و فدرال نخواهند بود. اما حالا بهترین زمان برای به اجرا گذاشتن برنامه آموزشی جدید، می باشد.


NewsWise به تدریج در سراسر کشور، برای 1.5 میلیون دانش آموز 9 تا 19 ساله به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا