درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 25 آذر 1396 - 15:23   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
  15 کشور با بیشترین تاثیر مثبت در جهان
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف
  بریتانیا هم بریتانیای قدیم
  بریتانیا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31323صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 31 شهریور 1396 - 00:11
اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان
اتحادیه اروپا همچنان در پی راه‌هایی است تا مالیات شرکت‌های اینترنت‌بنیان مانند گوگل، فیس بوک، آمازون و نتفلیکس را "منصفانه‌‌تر" کند. این طرح از سوی فرانسه ارائه شده و حمایت قوی آلمان، ایتالیا و اسپانیا را با خود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اتحادیه اروپا همچنان در پی راه‌هایی است تا مالیات شرکت‌های اینترنت‌بنیان مانند گوگل، فیس بوک، آمازون و نتفلیکس را "منصفانه‌‌تر" کند. این طرح از سوی فرانسه ارائه شده و حمایت قوی آلمان، ایتالیا و اسپانیا را با خود دارد.

اتحادیه اروپا همچنان طرح جنجال‌برانگیز اصلاح سیستم مالیاتی شرکت‌های غول‌آسای مبتنی بر اینترنت، نظیر گوگل، فیس‌بوک، آمازون و نتفلیکس را به پیش می‌برد. اکنون کمیسیون اروپا به دنبال راه‌هایی است تا بتواند از کمپانی‌هایی مالیات دریافت کند که ممکن است حتی هیچ دفتر یا مرکز فروشی در یک کشور اروپایی نداشته باشند اما سود سرشاری از فروش محصولات خود به صورت آن‌لاین در آن کشور می‌برند.

کمیسیون اروپا روز پنج‌شنبه (۳۰ شهریور / ۲۱ سپتامبر) در گزارشی اعلام کرد که مالیات پرداختی شرکت‌های حوزه تکنولوژی به طور میانگین کم‌تر از نصف مبلغی است که شرکت‌های دیگر به عنوان مالیات می‌پردازند. بر اساس این گزارش، این شرکت‌های اینترنت‌بنیان در اتحادیه اروپا به‌طور میانگین مالیاتی با نرخ حدود ۱۰ درصد می‌پردازند. در حالی که نرخ مالیات شرکت‌های سنتی بیش از ۲۳ درصد است.
 

تا کنون مبنای محاسبه مالیات در مورد شرکت‌های اینترنت‌بنیان بر اساس سود بود. کمیسیون اروپا اکنون می‌خواهد این روش محاسبه را تغییر دهد تا بتواند وضعیت منصفانه‌تری را در پرداخت مالیات‌ها ایجاد کند. غول‌های اینترنت‌بنیان متهم هستند که با نشان دادن سودهای کم توانسته‌اند مالیات بسیار کم‌تری بپردازند. یک راه‌حل پیشنهادشده محاسبه مالیات بر اساس حجم معاملات این شرکت‌هاست.

علاوه براین کمیسیون اروپا برای تغییر شیوه اخذ مالیات از شرکت‌های حوزه تکنولوژی دو گزینه‌ی دیگر در نظر دارد. یکی از این گزینه‌ها، مقرر کردن مالیات بر تبلیغات آن‌لاین و دیگری، مقرر کردن مالیات استهلاک (withholding tax) برای این شرکت‌هاست.

تغییر در شیوه دریافت مالیات از شرکت‌های آمریکایی ابتدا از سوی فرانسه مطرح شد و توانست پشتیباتی ۱۰ کشور دیگر از جمله آلمان، ایتالیا و اسپانیا را نیز با خود به همراه داشته باشد. با این ‌همه کشورهایی نظیر ایرلند و لوکزامبورگ که مقر بسیاری از این شرکت‌ها در اروپا هستند از مخالفان چنین تغییری هستند.

اکنون کمیسیون اروپا قصد دارد برای پیشگیری از مقاومت آن دسته از اعضای مخالف خود نظیر ایرلند و لوکزامبورگ، از قوانین و مقررات کم‌تر شناخته شده‌ی اتحادیه اروپا بهره ببرد. برای مثال اتحادیه اروپا که در مورد مالیات‌ها با نظر همه ۲۸ عضو خود تصمیم می‌گیرد، ظاهرا قصد دارد در این مورد اعضا را از حق وتوی خود محروم کند.

در همین حال این احتمال می‌رود که در صورت تغییر در سیستم پرداخت مالیات شرکت‌های اینترنت‌بنیان، تنش به داخل اروپا محدود نماند و در روابط آمریکا با اروپا نیز بر سر این موضوع تنش به وجود آید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  مدیر جدید روابط عمومی اتاق بازگانی لرستان معرفی شد


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  قانون جدید برای برخورد با افراد تلفن به دست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد