درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 08:07   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران
  تبدیل مشتری به طرفدار
  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش
  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31323صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 31 شهریور 1396 - 00:11
اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان
اتحادیه اروپا همچنان در پی راه‌هایی است تا مالیات شرکت‌های اینترنت‌بنیان مانند گوگل، فیس بوک، آمازون و نتفلیکس را "منصفانه‌‌تر" کند. این طرح از سوی فرانسه ارائه شده و حمایت قوی آلمان، ایتالیا و اسپانیا را با خود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اتحادیه اروپا همچنان در پی راه‌هایی است تا مالیات شرکت‌های اینترنت‌بنیان مانند گوگل، فیس بوک، آمازون و نتفلیکس را "منصفانه‌‌تر" کند. این طرح از سوی فرانسه ارائه شده و حمایت قوی آلمان، ایتالیا و اسپانیا را با خود دارد.

اتحادیه اروپا همچنان طرح جنجال‌برانگیز اصلاح سیستم مالیاتی شرکت‌های غول‌آسای مبتنی بر اینترنت، نظیر گوگل، فیس‌بوک، آمازون و نتفلیکس را به پیش می‌برد. اکنون کمیسیون اروپا به دنبال راه‌هایی است تا بتواند از کمپانی‌هایی مالیات دریافت کند که ممکن است حتی هیچ دفتر یا مرکز فروشی در یک کشور اروپایی نداشته باشند اما سود سرشاری از فروش محصولات خود به صورت آن‌لاین در آن کشور می‌برند.

کمیسیون اروپا روز پنج‌شنبه (۳۰ شهریور / ۲۱ سپتامبر) در گزارشی اعلام کرد که مالیات پرداختی شرکت‌های حوزه تکنولوژی به طور میانگین کم‌تر از نصف مبلغی است که شرکت‌های دیگر به عنوان مالیات می‌پردازند. بر اساس این گزارش، این شرکت‌های اینترنت‌بنیان در اتحادیه اروپا به‌طور میانگین مالیاتی با نرخ حدود ۱۰ درصد می‌پردازند. در حالی که نرخ مالیات شرکت‌های سنتی بیش از ۲۳ درصد است.
 

تا کنون مبنای محاسبه مالیات در مورد شرکت‌های اینترنت‌بنیان بر اساس سود بود. کمیسیون اروپا اکنون می‌خواهد این روش محاسبه را تغییر دهد تا بتواند وضعیت منصفانه‌تری را در پرداخت مالیات‌ها ایجاد کند. غول‌های اینترنت‌بنیان متهم هستند که با نشان دادن سودهای کم توانسته‌اند مالیات بسیار کم‌تری بپردازند. یک راه‌حل پیشنهادشده محاسبه مالیات بر اساس حجم معاملات این شرکت‌هاست.

علاوه براین کمیسیون اروپا برای تغییر شیوه اخذ مالیات از شرکت‌های حوزه تکنولوژی دو گزینه‌ی دیگر در نظر دارد. یکی از این گزینه‌ها، مقرر کردن مالیات بر تبلیغات آن‌لاین و دیگری، مقرر کردن مالیات استهلاک (withholding tax) برای این شرکت‌هاست.

تغییر در شیوه دریافت مالیات از شرکت‌های آمریکایی ابتدا از سوی فرانسه مطرح شد و توانست پشتیباتی ۱۰ کشور دیگر از جمله آلمان، ایتالیا و اسپانیا را نیز با خود به همراه داشته باشد. با این ‌همه کشورهایی نظیر ایرلند و لوکزامبورگ که مقر بسیاری از این شرکت‌ها در اروپا هستند از مخالفان چنین تغییری هستند.

اکنون کمیسیون اروپا قصد دارد برای پیشگیری از مقاومت آن دسته از اعضای مخالف خود نظیر ایرلند و لوکزامبورگ، از قوانین و مقررات کم‌تر شناخته شده‌ی اتحادیه اروپا بهره ببرد. برای مثال اتحادیه اروپا که در مورد مالیات‌ها با نظر همه ۲۸ عضو خود تصمیم می‌گیرد، ظاهرا قصد دارد در این مورد اعضا را از حق وتوی خود محروم کند.

در همین حال این احتمال می‌رود که در صورت تغییر در سیستم پرداخت مالیات شرکت‌های اینترنت‌بنیان، تنش به داخل اروپا محدود نماند و در روابط آمریکا با اروپا نیز بر سر این موضوع تنش به وجود آید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود