درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:55   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31314صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 شهریور 1396 - 14:15
معاون استاندار خراسان شمالی: روابط عمومی‌ها نقش به‌سزایی در امر به معروف دارند
به گزارش خبرگزاری شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی٬ محمود دلپسند امروز در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان شمالی اظهار داشت: نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی برای تبیین معروف‌ها در جامعه٬ بسیار مهم است و چنانچه اقدامات در قالب کار فرهنگی و هنری شکل گیرد بسیار موثرتر می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: با اجام اقدامات فرهنگی و هنری می‌توان امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کرد.

به گزارش خبرگزاری شارا به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی٬ محمود دلپسند امروز در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان شمالی اظهار داشت: نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی برای تبیین معروف‌ها در جامعه٬ بسیار مهم است و چنانچه اقدامات در قالب کار فرهنگی و هنری شکل گیرد بسیار موثرتر می‌شود.

وی افزود: یکی از نیازهای اجتماعی و ضروری هر جامعه‌ای٬ امر به معروف و نهی از منکر است و به همین منظور در قانون اساسی به این اصل هم اشاره شده است٬ به طوری که وظیفه مردم نسبت به هم٬ مردم نسبت به دولت و دولت نسبت به مردم مشخص شده و نیت غایی آن٬ دعوت به خیر و دوری از منکر است.

معاون استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: آموزه‌های دینی٬ سیره پیامبر(ص) و ائمه(ع) حاکی از ضرورت دینی، مذهبی و اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است. هدف اصلی قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود که در این راستا، تبلیغ و ترویج معروف‌ها و مبارزه با منکرات و ظلم در جامعه٬ جنبه‌ای مهم از اهداف قیام امام حسین(ع) بود.

دلپسند با اشاره به تاثیرات امر به معروف در جامعه افزود: امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح و بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی جامعه تأثیرگذار است. توجه به سیره ائمه(ع) ضرورت امر به معروف و نهی از منکر را برای ما تبیین می‌کند. دولت ها موظف هستند بسترهای لازم را جهت معرفی و پررنگ جلوه دادن معروف‌ها در جامعه فراهم کنند.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه همه آحاد و شئون مختلف افراد جامعه بوده و به معروف‌ها توجه بیشتری شود چرا که اگر معروف گسترش یابد٬ طبیعتاً منکر به حاشیه رفته و با تبلور معروف‌ها روبرو می‌شویم. حمایت از دولت اسلامی، استقرار عدالت قضایی، رونق دادن به اقتصاد و تولید، سلامت اداری، صداقت در کار، احساس مسئولیت در محیط‌های اداری و گسترش علم و فناوری از جمله مهمترین معروف‌های جامعه اسلامی است.

معاون استاندار خراسان شمالی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر کاملاً اجتماعی است و جنبه ارشادی و تربیتی دارد. امر به معروف و نهی از منکر٬ هم در خود فرد انتقال دهنده پیام و هم در فرد گیرنده پیام تاثیر به سزایی دارد و لذا فرد آمر به معروف باید توانایی لازم را جهت امر به معروف داشته باشد. به همین خاطر یک سری ویژگی‌هایی را باید در خود ایجاد کند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد