درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 25 آذر 1396 - 15:25   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
  15 کشور با بیشترین تاثیر مثبت در جهان
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف
  بریتانیا هم بریتانیای قدیم
  بریتانیا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31305صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 28 شهریور 1396 - 16:54
پیشرفت قابل ملاحظه بانک ملی ایران در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه این بانک در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی، گفت: تلاش ما این است که مقررات تطبیق و مبارزه با پولشویی در ذهن همه کارکنان بانک نهادینه شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه این بانک در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی، گفت: تلاش ما این است که مقررات تطبیق و مبارزه با پولشویی در ذهن همه کارکنان بانک نهادینه شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار با مدرسان دوره «تطبیق و مبارزه با پولشویی» شرکت فیلیپ سیدنی هلند که به منظور برگزاری این دوره در بانک حضور دارند، با اشاره به بزرگی، فراگیری و گستردگی عملیات بانک ملی ایران در سطح کشور و منطقه، افزود: بانک ملی ایران وارد 90 سالگی شده و این می طلبد که در همه زمینه ها پیشرو باشد.

وی با بیان این که هیات مدیره بانک ملی ایران حساسیت ویژه ای بر رعایت قوانین مبارزه با پولشویی دارد، اظهار کرد: به این منظور چندین کارگاه آموزشی برای کارکنان بانک ملی ایران در این زمینه برگزار شده و حتی اعضای هیات مدیره و شخص مدیرعامل نیز از این آموزش ها استفاده می کنند.

حسین زاده با تاکید بر این که فرهنگ مبارزه با پولشویی در تمامی قسمت های بانک ملی ایران باید جاری شود، گفت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام امروز با پیشرفت خوبی در این زمینه مواجه است و به تلاش هایش در این رابطه ادامه خواهد داد.

در ادامه، «یوست ملیس» یکی از مدرسان دوره «تطبیق و مبارزه با پولشویی» با اشاره به این که طی دوره حضورش در بانک ملی ایران، کارکنان آن را کاملا آشنا و علاقه مند به موضوع دوره دیده است، گفت: این که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک، موضوع مبارزه با پولشویی را پیگیری می کنند، نشان از اهمیت آن دارد.

وی از تلاش های بانک ملی ایران در زمینه توسعه بانکداری در عرصه بین الملل نیز تقدیر و اظهار کرد: شرکت فیلیپ سیدنی دوره های متعددی در ایران برگزار کرده، اما حضور در بانک ملی ایران با همراهی کارکنان حرفه ای آن بسیار مطلوب بود که از حرفه ای بودن بانک حکایت دارد.

«یاپ ون دیجک» دیگر مدرس این دوره نیز از تسلط کارکنان بانک ملی ایران بر مسائل بین الملل ابراز خرسندی کرد و گفت: بانک ملی ایران در حوزه مبارزه با پولشویی و تطبیق با استانداردهای بانکی جهان بسیار خوب عمل کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  مدیر جدید روابط عمومی اتاق بازگانی لرستان معرفی شد


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  قانون جدید برای برخورد با افراد تلفن به دست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد