درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31292صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 28 شهریور 1396 - 09:25
تصمیم گیری دسته جمعی
مهدی باقریان - برگزارکنندگان کنفرانس با بهره گیری از تجارب سیزده دوره قبلی، رایزنی و مشورت با صاحب نظران و اندیشمندان این حوزه و با توجه به نیازهای روز روابط عمومی ایران تلاش کرده اند تا فضایی مناسب تر برای تصمیم گیری دسته جمعی و تعیین راهبردهایی عملی برای روابط عمومی را فراهم آورند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تصمیم گیری دسته جمعی در روابط عمومی، به معنی افرادی است که با یکدیگر در فرآیند تصمیم گیری گروهی کار می کنند. بافت های مشترک برای تصمیم گیری دسته جمعی در روابط عمومی از بررسی روابط کاری و ابزارهای همکاری گرفته تا رویدادها، اطلاع رسانی و سایر برنامه ها و فعالیت های تخصصی و حرفه ای متفاوت هستند.


در صورت وجود همکاری خوب، این نوع تصمیم گیری می تواند به اطمینان بیشتر میان سازمان و مخاطبان و بازدهی های با کیفیت بالاتر منجر شود و دیدگاه قابل قبول تر و کارشناسی تری را در مقایسه با تصمیماتی که مردم در آن ها مشارکت نداشتند رواج دهد. در صورت وجود همکاری ضعیف، تلاش ها در این نوع تصمیم گیری در مخاطبان و گروه های ذینفع احساس خستگی، بی ارزشی و نااطمینانی از تعاملات آتی بر جای می گذارد


یکی از اهداف برگزاری  کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران که تا به حال 13 دوره آن از سال های 83، تا 95 برگزار شد، فراهم آوردن فضایی برای تصمیم گیری دسته جمعی در بخش های مختلف این حوزه بوده است.


در این کنفرانس ها تلاش شده است، موضوعات اساسی روابط عمومی که می تواند منجر به تصمیم های دسته جمعی برای ارتقاء وضع روابط عمومی ایران شود طرح و در معرض بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.


برگزارکنندگان کنفرانس با بهره گیری از تجارب سیزده دوره قبلی، رایزنی و مشورت با صاحب نظران و اندیشمندان این حوزه و با توجه به نیازهای روز روابط عمومی ایران تلاش کرده اند تا فضایی مناسب تر برای تصمیم گیری دسته جمعی و تعیین راهبردهایی عملی برای روابط عمومی را فراهم آورند.


دبیرخانه دایمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، از همه علاقمندان، شرکت کنندگان کنفرانس و اندیشمندان و صاحب نظران دعوت می کند نظرات، پیشنهادات و راهکارهای موثر خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنفرانس اعلام نمایند.

دبیرخانه دایمی
کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

 

پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس: http://www.irancpr.ir/fa/?current=home

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد