درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:22   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31291صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 15 مهر 1396 - 11:48
ماموریت کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران معتقد است این حوزه از ظرفیت های بسیاری برای ارتقاء کیفیت فعالیت های روابط عمومی با استفاده از اصول "خلاقیت، نوآوری و تمایز" برخوردار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به عنوان یک محصول علمی و فرهنگی، بقاء‌ خود را بر نوآوری و تغییر بنا نموده است. بدین منظور ساختار، محتوا و نوع اجرای کنفرانس با هدف افزایش اثر بخشی و کارایی نسبت به محیط انعطاف نشان می دهد.

 

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران مرکز تبادل و تعامل اندیشه و مجمعی برای هم افزائی فکری بوده و به دنبال ایجاد فرصتی برای ارائه راه کارهای عملی است. هدف کنفرانس، گردآوری استادان، محققان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی برای توسعه دانش علمی و عملی هنرهشتم و درک واقعی تحولات جهانی و ملی برای توسعه روابط عمومی در سازمان های دولتی و خصوصی است و تلاش دارد فرصتی را فراهم آورد تا تبادل اندیشه و تولید فکر میان صدها نفر از صاحبنظران روابط عمومی با کارشناسان و مدیران این حوزه صورت پذیرد.
 

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران معتقد است این حوزه از ظرفیت های بسیاری برای ارتقاء کیفیت فعالیت های روابط عمومی با استفاده از اصول "خلاقیت، نوآوری و تمایز" برخوردار است.

 

تغییر و نوآوری

تغییر، یک مقدار ثابت، و مترادف با نوآوری است و در هر کجا و هر زمانی اتفاق می افتد، به ویژه در روابط عمومی. بر همین اساس شیوه جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، مدل سنتی روابط عمومی را تغییر داده است.

 

به عنوان یک کارگزار روابط عمومی، هیچ چیزی هرگز مهمتر از این مسئله نبوده است که نسبت به تغییر و ظهور روندها و فرصت ها، فکری باز داشته باشیم و نسبت به شیوه های ارتباطی اخلاقی، صادقانه و محترمانه، که برای روابط عمومی ها به منظور رسیدن به درک متقابل، تحقق اهداف سازمانی و خدمت به منافع عمومی، بسیار مهم هستند حساس و مسئولیت پذیر باشیم.

 

ما با استفاده از روابط عمومی اخلاقی و شیوه های تکنیکی پیشرفته، می توانیم این برهه از تغییر را هدایت نماییم.

 


روش های برگزاری
هم افزایی

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران علاوه با همکاری مستقیم دانشگاه ها، سازمان ها و مشارکت فعال تشکل های غیردولتی انجام می شود.


جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
مطابق سنت، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان اعطا می کند. در این جشنواره سازمان ها، شرکت ها و افراد بایستی برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.


کارگاه ها و سمینارهای تخصصی
برای اثربخشی بیشتر دستاوردهای کنفرانس، کارگاه ها و همایش های جانبی تخصصی نیز با تمرکز بر نیازهای روابط عمومی ها در قالب سمینار، کارگاه  و میزگرد تخصصی برگزار می شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد