درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 25 آذر 1396 - 15:19   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
  15 کشور با بیشترین تاثیر مثبت در جهان
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف
  بریتانیا هم بریتانیای قدیم
  بریتانیا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31291صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 15 مهر 1396 - 11:48
ماموریت کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران معتقد است این حوزه از ظرفیت های بسیاری برای ارتقاء کیفیت فعالیت های روابط عمومی با استفاده از اصول "خلاقیت، نوآوری و تمایز" برخوردار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به عنوان یک محصول علمی و فرهنگی، بقاء‌ خود را بر نوآوری و تغییر بنا نموده است. بدین منظور ساختار، محتوا و نوع اجرای کنفرانس با هدف افزایش اثر بخشی و کارایی نسبت به محیط انعطاف نشان می دهد.

 

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران مرکز تبادل و تعامل اندیشه و مجمعی برای هم افزائی فکری بوده و به دنبال ایجاد فرصتی برای ارائه راه کارهای عملی است. هدف کنفرانس، گردآوری استادان، محققان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی برای توسعه دانش علمی و عملی هنرهشتم و درک واقعی تحولات جهانی و ملی برای توسعه روابط عمومی در سازمان های دولتی و خصوصی است و تلاش دارد فرصتی را فراهم آورد تا تبادل اندیشه و تولید فکر میان صدها نفر از صاحبنظران روابط عمومی با کارشناسان و مدیران این حوزه صورت پذیرد.
 

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران معتقد است این حوزه از ظرفیت های بسیاری برای ارتقاء کیفیت فعالیت های روابط عمومی با استفاده از اصول "خلاقیت، نوآوری و تمایز" برخوردار است.

 

تغییر و نوآوری

تغییر، یک مقدار ثابت، و مترادف با نوآوری است و در هر کجا و هر زمانی اتفاق می افتد، به ویژه در روابط عمومی. بر همین اساس شیوه جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، مدل سنتی روابط عمومی را تغییر داده است.

 

به عنوان یک کارگزار روابط عمومی، هیچ چیزی هرگز مهمتر از این مسئله نبوده است که نسبت به تغییر و ظهور روندها و فرصت ها، فکری باز داشته باشیم و نسبت به شیوه های ارتباطی اخلاقی، صادقانه و محترمانه، که برای روابط عمومی ها به منظور رسیدن به درک متقابل، تحقق اهداف سازمانی و خدمت به منافع عمومی، بسیار مهم هستند حساس و مسئولیت پذیر باشیم.

 

ما با استفاده از روابط عمومی اخلاقی و شیوه های تکنیکی پیشرفته، می توانیم این برهه از تغییر را هدایت نماییم.

 


روش های برگزاری
هم افزایی

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران علاوه با همکاری مستقیم دانشگاه ها، سازمان ها و مشارکت فعال تشکل های غیردولتی انجام می شود.


جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
مطابق سنت، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان اعطا می کند. در این جشنواره سازمان ها، شرکت ها و افراد بایستی برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.


کارگاه ها و سمینارهای تخصصی
برای اثربخشی بیشتر دستاوردهای کنفرانس، کارگاه ها و همایش های جانبی تخصصی نیز با تمرکز بر نیازهای روابط عمومی ها در قالب سمینار، کارگاه  و میزگرد تخصصی برگزار می شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  مدیر جدید روابط عمومی اتاق بازگانی لرستان معرفی شد


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  قانون جدید برای برخورد با افراد تلفن به دست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد