درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 07:55   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست
  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم
  گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان از اولویت های اساسی میربیزنس بانک ملی ایران است
  مدیرعامل بانک ملی ایران: شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است
  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31288صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 26 شهریور 1396 - 11:40
پاسخ بیمارستان بانک ملّی ایران به یک ادعا
بیمارستان بانک ملّی ایران با افتخار اعلام می کند که با اقدامات صورت گرفته در ماه آینده، در پیشگیری و درمان بیماران قلبی سهیم خواهد بود و از خداوند منان سپاسگزار است که می تواند قدمی هر چند کوچک برای هموطنان عزیز و خانواده بزرگ این بانک بردارد."
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی انتشار عکسی از بیمارستان بانک ملّی ایران در فضای مجازی، این بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک ملی ایران، در این توضیحات آمده است:

"با عنایت به مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و معاونت درمان شهید بهشتی، بیمارستان بانک ملّی ایران در فضایی بالغ بر یک هزار متر مربع، درطبقه دوم و در مجاورت اتاق های عمل، اقدام به ساخت بخش های آنژیوگرافی، پست کت(post cath) و بخش آی سی یوی قلب باز (Icu oh) کرده است. ساخت این فضاها در محیطی کاملا ایزوله صورت گرفته و هیچ منافاتی با فعالیت اتاق های عمل ندارد.

بررسی های کارشناسان بانک ملّی ایران نشان داد که مطابق با استاندارد های بیمارستان ایمن و طرح تاییدی وزارت بهداشت، فضای مشترک بین راهروی ورودی اتاق های عمل و آنژیوگرافی، نیاز به اصلاح دارد، بنابراین برنامه ریزی کاملی بر اساس زمانبندی دقیقی صورت گرفت و با وجود تداخل تأسیسات بیمارستان در خارج از ساعت کاری اتاق عمل، نسبت به تخریب،جمع آوری نخاله ها و بازسازی فضا در کمتر از ۲۴ ساعت، اقدامات لازم به عمل آمد

بیمارستان بانک ملّی ایران با افتخار اعلام می کند که با اقدامات صورت گرفته در ماه آینده، در پیشگیری و درمان بیماران قلبی سهیم خواهد بود و از خداوند منان سپاسگزار است که می تواند قدمی هر چند کوچک برای هموطنان عزیز و خانواده بزرگ این بانک بردارد."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد