درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 25 آذر 1396 - 15:16   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
  15 کشور با بیشترین تاثیر مثبت در جهان
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف
  بریتانیا هم بریتانیای قدیم
  بریتانیا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31285صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 25 شهریور 1396 - 11:41
 تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان
رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) گفت: پیامرسان تلگرام با 58 درصد محبوبیت در ایران بر سکوی نخست ایستاده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) گفت: پیامرسان  تلگرام با 58 درصد محبوبیت در ایران بر سکوی نخست ایستاده است.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، محمد آقاسی در خصوص آخرین نظرسنجی این مرکز با محوریت سنجش میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی گفت: روند عضویت در حداقل یک شبکه اجتماعی همچنان رو به افزایش است به‌طوری‌که طبق نظرسنجی های ایسپا، میزان عضویت در آذرماه سال 1394، 37درصد؛ در بهمن ماه سال 1395، 60 درصد و در شهریور ماه سال 1396 این میزان به 62.2 درصد رسیده است.

وی افزود: پیام‌رسان تلگرام در مقایسه با دیگر اپلیکشن‌های پیام‌رسان در ایران بر سکوی نخست ایستاده است و 58.4 درصد افراد 18 سال به بالای جامعه از آن در حال حاضر استفاده می‌کنند.

آقاسی خاطرنشان کرد: اگر روند پیگیری مطالب مخاطبان تلگرام را در سال‌های 94، 95 و 96 مقایسه کنیم، به خوبی متوجه تغییر ذائقه مخاطبان این پیامرسان محبوب می‌شویم؛ چرا که در آذرماه سال 94، 66.7 درصد مخاطبان، در بهمن ماه 95، 24 درصد مخاطبان و در شهریور 96، 22.2 درصد مخاطبان از تلگرام بیشتر بعنوان سرگرمی استفاده می‌کنند.

رییس مرکز افکارسنجی افزود، طبق آخرین نظرسنجی ایسپا در خصوص شبکه‌های اجتماعی، 54.2 درصد پاسخگویان در مجموع شبکه‌های اجتماعی مجازی را مفید تلقی کرده و 38.8 درصد آن را آسیب رسان می‌دانند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  مدیر جدید روابط عمومی اتاق بازگانی لرستان معرفی شد


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  قانون جدید برای برخورد با افراد تلفن به دست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد