درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 15:21   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31264صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 21 شهریور 1396 - 22:58
تشخیص ابتلا به افسردگی با تکمیل پرسشنامه گوگل
گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی طراحی شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی طراحی شده است.


کاربران در آمریکا، در هنگام جستجوی <افسردگی> یا <افسردگی بالینی> در موتور جستجوگر Google، با پرسشنامه ای روبرو می شوند که می توانند با تکمیل آن، ابتلای خود به افسردگی و شدت آن را سنجیده و دریابند آیا به کمک متخصص نیاز دارند یا خیر.


این کاربران، یک جعبه در بالای صفحه نمایش خود می بینند که آنها را به انجام تست تشخیص افسردگی تشویق می کند. این آزمایش معتبر  که PHQ-9 نام دارد، پرسش هایی را در زمینه میزان انرژی، اشتها، و شاخص های دیگر مطرح می کند.


PHQ-9 (با نام کامل Patient Health Questionnaire)  پرسشنامه ای متشکل از 9 سوال است که از سوی ارائه دهندگان مراقبت های اولیه در اختیار بیماران قرار داده می شود تا وجود و شدت افسردگی نزد آنها را مشخص نماید. تکمیل این پرسشنامه کمتر از 3 دقیقه طول می کشد. حال PHQ-9 در دسترس کاربران گوگل در آمریکا قرار گرفته است.


Google تاکید می کند که حساس و خصوصی بودن پاسخ ها را درک کرده و اطلاعات وارد شده به هیچ عنوان ذخیره نمی شوند.


گوگل این برنامه ابتکاری را با همکاری National Alliance on Mental Illness توسعه داده است.


گوگل (GOOGL، Tech30) گفت که ابتکار عمل در همکاری با اتحاد ملی در زمینه بیماری روحی (NAMI) توسعه یافته است.


یک نفر از هر 5 آمریکایی از افسردگی بالینی رنج می برند. اما افراد دارای علایم افسردگی، بطور معمول 6 تا 8 سال بعد از بروز علایم برای دریافت کمک اقدام می کنند.

 

نتایج تحقیقات اخیر، نشان می دهد که درصد کودکان و نوجوانان آمریکایی که به دلیل گرایش به خودکشی و یا اقدام به آن بستری شده اند، طی حدود یک دهه گذشته، دو برابر شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا