درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 20:10   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد

  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


ادامه ادامه مطلب سه

راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  داروهای افزایش شعور دارند می آیند
  یک هشدار جدی به مسئولان/ رسانه ها را با بیلبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرید
  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!
  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها
  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن
  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
  PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31264صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 21 شهریور 1396 - 22:58
تشخیص ابتلا به افسردگی با تکمیل پرسشنامه گوگل
گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی طراحی شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی طراحی شده است.


کاربران در آمریکا، در هنگام جستجوی <افسردگی> یا <افسردگی بالینی> در موتور جستجوگر Google، با پرسشنامه ای روبرو می شوند که می توانند با تکمیل آن، ابتلای خود به افسردگی و شدت آن را سنجیده و دریابند آیا به کمک متخصص نیاز دارند یا خیر.


این کاربران، یک جعبه در بالای صفحه نمایش خود می بینند که آنها را به انجام تست تشخیص افسردگی تشویق می کند. این آزمایش معتبر  که PHQ-9 نام دارد، پرسش هایی را در زمینه میزان انرژی، اشتها، و شاخص های دیگر مطرح می کند.


PHQ-9 (با نام کامل Patient Health Questionnaire)  پرسشنامه ای متشکل از 9 سوال است که از سوی ارائه دهندگان مراقبت های اولیه در اختیار بیماران قرار داده می شود تا وجود و شدت افسردگی نزد آنها را مشخص نماید. تکمیل این پرسشنامه کمتر از 3 دقیقه طول می کشد. حال PHQ-9 در دسترس کاربران گوگل در آمریکا قرار گرفته است.


Google تاکید می کند که حساس و خصوصی بودن پاسخ ها را درک کرده و اطلاعات وارد شده به هیچ عنوان ذخیره نمی شوند.


گوگل این برنامه ابتکاری را با همکاری National Alliance on Mental Illness توسعه داده است.


گوگل (GOOGL، Tech30) گفت که ابتکار عمل در همکاری با اتحاد ملی در زمینه بیماری روحی (NAMI) توسعه یافته است.


یک نفر از هر 5 آمریکایی از افسردگی بالینی رنج می برند. اما افراد دارای علایم افسردگی، بطور معمول 6 تا 8 سال بعد از بروز علایم برای دریافت کمک اقدام می کنند.

 

نتایج تحقیقات اخیر، نشان می دهد که درصد کودکان و نوجوانان آمریکایی که به دلیل گرایش به خودکشی و یا اقدام به آن بستری شده اند، طی حدود یک دهه گذشته، دو برابر شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  دلایل اصلی ایجاد استرس


  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.


  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟


  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"