درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 بهمن 1396 - 07:29   

کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند

  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید

  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید


ادامه ادامه مطلب دو

هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!

  هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!


ادامه ادامه مطلب سه

تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک

  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید
  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان: مسؤولان روابط عمومی‌ بدون همکاری با رسانه‌ها محکوم به شکست هستند
  سهم 22 درصدی بانک ملی ایران در سپرده های ارزی و ریالی بانک ها
  فاصله هایی از جنس فقر
  انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف
  روابط‌عمومی قرار نیست دروغ بگوید
  ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری
  پاکستان دستور به تعطیلی دفتر رادیو آزادی در اسلام‌آباد داد
  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31244صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیسه شنبه، 21 شهریور 1396 - 10:11
مؤسسه روابط عمومی انگلستان (IPR)
مؤسسه روابط عمومی در سال 1948 میلادی تأسیس شد و اعضای آن در بخش های مختلف اقتصادی انگلیس به صورت مشاور و یا دائمی مشغول به کار هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مؤسسه روابط عمومی بدنه اصلی و حرفه ای دست اندرکاران روابط عمومی در انگلستان را تشکیل می دهد و مهمترین اهداف آن عبارتند از:‌


- ایجاد یک ساختار حرفه ای برای روش ها و عملکردهای روابط عمومی
- نقویت و بهبود توانائی ها و موفقیت اعضای انستیتو به عنوان کسانی که مسئول اجرای روش ها و عملکردهای روابط عمومی هستند
- انعکاس علائق اعضای
- ایجاد فرصت هائی برای تلاقی و تبادل دیدگاهها و نظرات اعضاء
- ارائه طیفی از خدمات حرفه ای و شخصی برای بهره گیری اعضاء‌ IPR


مؤسسه روابط عمومی در سال 1948 میلادی تأسیس شد و اعضای آن در بخش های مختلف اقتصادی انگلیس به صورت مشاور و یا دائمی مشغول به کار هستند. اعضای موسسه اعم از متخصصان و غیره متخصصان از طیف وسیعی از سامانها و ادارات جذب این موسسه شده اند که اهم آنها عبارتند از:‌


مدیران و دست اندرکاران بخش های دولتی مرکزی و محلی،‌مدیران و دست اندرکاران روابط عمومی نیروهای مسلح و انتظامی. دست اندرکاران سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی که در امور خدمات رفاهی و عام المنفعه مشغول به کار هستند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  موسسه کارگزار روابط عمومی درگذشت پدر گرانقدر استاد ناصر بزرگمهر را تسلیت گفت


  هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!


  پاکستان دستور به تعطیلی دفتر رادیو آزادی در اسلام‌آباد داد


  روابط‌عمومی قرار نیست دروغ بگوید


  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک


  ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری


  انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف


  مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان: مسؤولان روابط عمومی‌ بدون همکاری با رسانه‌ها محکوم به شکست هستند


  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند


  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد