درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:34   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31230صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 19 شهریور 1396 - 21:53
مدیر جدید امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران معرفی شد
امروز با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران، «حسن سعیدی اصل» به عنوان مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک معرفی و از خدمات «فرهاد حمزه» که این سمت را عهده دار بود، تقدیر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروز با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران، «حسن سعیدی اصل» به عنوان مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک معرفی و از خدمات «فرهاد حمزه» که این سمت را عهده دار بود، تقدیر شد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این جلسه با تاکید بر این که برقراری انضباط مالی و بهداشت اعتباری، دو وظیفه مهم و اصلی بانک است، گفت: واحد بازرسی، پشتیبان بانک است و با اقدامات پیشگیرانه می تواند به تسریع در امور مدیریتی بانک کمک کند.

وی با بیان این که جایگاه بازرسی در سازمانی مانند بانک ملی ایران بسیار حساس و مهم است، اظهار کرد: پیشگیری از اتفاقات ناگوار در بانک به آموزش های منظم نیاز دارد و این موضوع باید در همه رده ها از جمله کارکنان و روسای شعب عملیاتی شود.

در ادامه این مراسم، محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره با بیان این که مدیریت قبلی بازرسی و حسابرسی بانک اقدامات مهمی در این حوزه انجام داد، گفت: امروز بازرسی بانک به یک سیستم مشخص رسیده و دیگر امور آن به صورت سنتی انجام نمی شود.

وی با تاکید بر این که بازرسی، ابزار حسن مدیریت است، افزود: بازرسی نه تنها از طریق دستورالعمل ها، بلکه از طریق رعایت استانداردها نیز می تواند به کمک مدیریت بانک بیاید.

شایان خاطرنشان کرد: بازرسی باید همواره انصاف را رعایت و از بروز انحراف های هر چند کوچک جلوگیری کند.

در این مراسم همچنین فرهاد حمزه، مدیر پیشین امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران با اشاره به سیستماتیک شدن امور این بخش طی چند سال گذشته، گفت: پیشگیری امروز در بانک ملی ایران امری پذیرفته شده و مبارزه با تخلف و ارتقای سلامت اداری، فرهنگ جاری بانک است.

او ادامه داد: کاهش 70 درصدی پرونده های تخلف اداری نشان می دهد اقدامات در این حوزه به خوبی اثرگذار بوده، چرا که واحد بازرسی خود را از بانک جدا نمی داند و به منافع بانک می اندیشد.

حسن سعیدی اصل، مدیر جدید امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران نیز با بیان این که همه تلاش خود و همکارانش را بر پیشبرد اهداف بانک متمرکز خواهد کرد، گفت: خوشبختانه اقبال مشتریان به بانک ملی ایران مرتب در حال افزایش است و ما وظیفه داریم از این روند حراست کنیم.

در پایان این مراسم، متن انتصاب سعیدی اصل به این سمت که توسط دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران امضا شده، قرائت و از خدمات فرهاد حمزه که به افتخار بازنشستگی نائل شده، تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد