درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 دی 1396 - 12:25   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
  سانچی و...
  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)
  تبادل 36 هزار پیام سوئیفتی توسط بانک ملی ایران در نه ماه امسال
  تصمیم گیری دسته جمعی
  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31228صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 19 شهریور 1396 - 17:01
کلینیک روابط عمومی/ پرسش و پاسخ درباره برنامه روابط عمومی
پرسش: مدیر یک شرکت متوسط هستم و قصد دارم یک برنامه روابط عمومی اجرا کنم، اما در این خصوص ایده مشخصی ندارم و ابعاد این کار را به درستی نمی شناسم. اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پرسش: مدیر یک شرکت متوسط هستم و قصد دارم یک برنامه روابط عمومی اجرا کنم، اما در این خصوص ایده مشخصی ندارم و ابعاد این کار را به درستی نمی شناسم. اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید.

پاسخ کارشناس: موفقیت در برنامه روابط عمومی معمولا سخت و زمانبر است، اما می توان با راهکارهایی ساده با هدف برندینگ یا حتی افزایش فروش، فعالیت های تأثیر گذاری در این زمینه انجام داد. برخورد مناسب با مشتری یکی از قدیمی ترین و مؤثرترین فعالیت های روابط عمومی است. این امر موجب وفاداری مشتری و تبلیغ دهان به دهان برای شما می شود. فرستادن هدیه و کارت به مناسبت های گوناگون و درج آنها در سایت شرکت نیز بسیار مؤثر است.

دوستی با خبرنگاران نیز بسیار پر اهمیت است و در زمان لازم موجب خواهد شد آنها به نفع شما مطالبی را درج کنند. اخبار رقبا و صنعت خود را هر روز پیگیری و سعی کنید در رسانه ها حضور داشته باشید. گاهی به صورت رپرتاژ آگهی و گاهی هم به بهانه های خبری. تکرار نام شما در رسانه ها مهم است. همواره از مشتریان، کارکنان، رسانه ها، منتقدان و... تشکر کنید. تأثیر قدردانی کردن از دیگران قابل سنجش نیست.
 

منبع: http://forsatnet.ir
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت


  حساب توییتری سردبیر اشپیگل به سود اردوغان هک شد


  سرپرست روابط عمومی استانداری لرستان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد