درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 11:24   

آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن

  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب  مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو

  انتصاب مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو


ادامه ادامه مطلب دو

زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد

  زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد


ادامه ادامه مطلب سه

آداب ارتباطی امام رضا (ع)

  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آداب ارتباطی امام رضا (ع)
  روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران
  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو
  استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان
  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
  تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی
  هشدار بانک ملی ایران نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران
  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن
  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه
  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31228صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 19 شهریور 1396 - 17:01
کلینیک روابط عمومی/ پرسش و پاسخ درباره برنامه روابط عمومی
پرسش: مدیر یک شرکت متوسط هستم و قصد دارم یک برنامه روابط عمومی اجرا کنم، اما در این خصوص ایده مشخصی ندارم و ابعاد این کار را به درستی نمی شناسم. اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پرسش: مدیر یک شرکت متوسط هستم و قصد دارم یک برنامه روابط عمومی اجرا کنم، اما در این خصوص ایده مشخصی ندارم و ابعاد این کار را به درستی نمی شناسم. اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید.

پاسخ کارشناس: موفقیت در برنامه روابط عمومی معمولا سخت و زمانبر است، اما می توان با راهکارهایی ساده با هدف برندینگ یا حتی افزایش فروش، فعالیت های تأثیر گذاری در این زمینه انجام داد. برخورد مناسب با مشتری یکی از قدیمی ترین و مؤثرترین فعالیت های روابط عمومی است. این امر موجب وفاداری مشتری و تبلیغ دهان به دهان برای شما می شود. فرستادن هدیه و کارت به مناسبت های گوناگون و درج آنها در سایت شرکت نیز بسیار مؤثر است.

دوستی با خبرنگاران نیز بسیار پر اهمیت است و در زمان لازم موجب خواهد شد آنها به نفع شما مطالبی را درج کنند. اخبار رقبا و صنعت خود را هر روز پیگیری و سعی کنید در رسانه ها حضور داشته باشید. گاهی به صورت رپرتاژ آگهی و گاهی هم به بهانه های خبری. تکرار نام شما در رسانه ها مهم است. همواره از مشتریان، کارکنان، رسانه ها، منتقدان و... تشکر کنید. تأثیر قدردانی کردن از دیگران قابل سنجش نیست.
 

منبع: http://forsatnet.ir
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد


  زادروز «ولترین» مقاله نگار آمریکایی و یک انسان دوست تما عیار


  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


  مردمداری در عمل/ عذرخواهی برای ۲۰ ثانیه اشتباه در حرکت یک قطار در ژاپن


  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن


  لینه‌کر و رزنامه‌نگار زن روسیه مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند


  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه


  روابط عمومی پرسپولیس و خبرنگاران پرسپولیسی دست به کار می‌شوند


  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران