درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 بهمن 1396 - 07:32   

کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند

  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید

  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید


ادامه ادامه مطلب دو

هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!

  هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!


ادامه ادامه مطلب سه

تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک

  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید
  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان: مسؤولان روابط عمومی‌ بدون همکاری با رسانه‌ها محکوم به شکست هستند
  سهم 22 درصدی بانک ملی ایران در سپرده های ارزی و ریالی بانک ها
  فاصله هایی از جنس فقر
  انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف
  روابط‌عمومی قرار نیست دروغ بگوید
  ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری
  پاکستان دستور به تعطیلی دفتر رادیو آزادی در اسلام‌آباد داد
  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31196صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 14 شهریور 1396 - 23:25
سمینار آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی در هتل المپیک برگزار شد
سمینار آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی با حضور بیش از پنجاه نفر از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور با سخنرانی دکتر احمد یحیایی ایله ای (مدرس و مشاور روابط عمومی) سیزدهم شهریور در هتل المپیک تهران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سمینار آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی با حضور بیش از پنجاه نفر از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور با سخنرانی دکتر احمد یحیایی ایله ای (مدرس و مشاور روابط عمومی) سیزدهم شهریور در هتل المپیک تهران برگزار شد.


به گزارش شارا، در این کارگاه آموزشی که به همت و تلاش موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد، دکتر یحیایی ایله ای درباره: تحقیقات استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، ارتباطات استراتژیک و ارزیابی استراتژیک سخنرانی کرد.


وی اظهار داشت: مدیریت استراتژیک کمک می کند تا روابط عمومی از روزمرگی نجات پیدا کند و با فکر و برنامه عمل کنند.


استاد روابط عمومی کشور بیان کرد: روابط عمومی ها بایستی به کمک مشاوران علمی و حرفه ای نسبت به تدوین و طراحی راهبردهای رسانه ای، راهبردهای تشریفات، راهبردهای تبلیغات، راهبردهای ارتباط با جامعه و راهبردهای ارتباطات بحران اقدام کنند.


وی برنامه ریزی استراتژیک را مقدمه برای شناسایی استراتژیهای ارتباطی و برنامه های بنیادین روابط عمومی برشمرد و گفت: روابط عمومی ها بایستی با فعالیتهایی نظیر آسیب شناسی (فعالیتهای رسانه ای و فعالیتهای فرهنگی روابط عمومی و ارتباطات سازمانی)، نیازسنجی مخاطبان، سنجش انتظارات مخاطبان و جامعه فعالیتهای خود را بسوی رویکرد علمی سوق دهند.


همچنین در پایان این سمینار آموزشی جلسه پرسش و پاسخ درباره مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  موسسه کارگزار روابط عمومی درگذشت پدر گرانقدر استاد ناصر بزرگمهر را تسلیت گفت


  هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!


  پاکستان دستور به تعطیلی دفتر رادیو آزادی در اسلام‌آباد داد


  روابط‌عمومی قرار نیست دروغ بگوید


  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک


  ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری


  انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف


  مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان: مسؤولان روابط عمومی‌ بدون همکاری با رسانه‌ها محکوم به شکست هستند


  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند


  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد