درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 مهر 1396 - 20:45   

انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد

  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد


ادامه ادامه مطلب یک

معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت

  معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران

  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت
  یادداشت/ مدرسه سازی، مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران*
  حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا
  ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه
  چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟
  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد
  مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برتر شد
  مشارکت بانک ملی ایران در آزادسازی سه زندانی معسر
  اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
  تقویت روابط در فرهنگ ترافیک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31187صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 12 شهریور 1396 - 22:51
پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد.
با حضور جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان حوزه‌های ارتباطات و روابط عمومی پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حضور جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان حوزه‌های ارتباطات و روابط عمومی پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد.

پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی صبح روز شنبه 11 شهریورماه 1396 با حضور جمع کثیری از اساتید، مدیران و کارشناسان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

در ابتدای این کنفرانس بهنام تقی‌پور، دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ضمن عرض خیر مقدم و ارایه گزارشی از روند فعالیت‌های صورت پذیرفته در دبیرخانه دایمی کنفرانس به حاضرین، گفت: امروزه رسانه‌های اجتماعی و تعاملی به عنوان نمادی از بکارگیری ابزارهای نوین در زمینه‌های مختلف کسب و کار و اطلاع‌رسانی با استفاده از روش‌های اقناعی انتقال پیام و تاثیرگذاری بر ذهن مخاطب، توانسته‌اند دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در سازمان را با صرف کمترین هزینه امکان‌پذیر نمایند.

وی در ادامه ایجاد تعامل دوسویه و مستمر و دریافت نقطه نظرات مخاطبان و بکارگیری آن در فرایندهای کاری سازمان را از دیگر دستاوردهایی دانست که این ابزار هوشمند در اختیار فعالان روابط‌عمومی قرار داده است.

در ادامه این کنفرانس سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، ضمن اشاره به موضوع محتوا محوری در رسانه‌های اجتماعی گفت: «محتوامحوری»، به‌عنوان شاخصی مهم در سنجش حرفه¬ای‌گرایی در روابط‌عمومی، محصول توسعۀ رسانه‌های اجتماعی است. در واقع، بر اثر توسعۀ فراگیر رسانه‌های اجتماعی، همچون وبلاگ‌ها، ویکی‌ها، وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی موبایلی، روابط‌عمومی‌ها کم‌کم از رویکرد اطلاع‌رسانی صرف و بمباران خبری و تبلیغاتی مخاطبان دست برداشتند و به تولید محتوای مخاطب‌پسند و مبتنی بر نیاز مخاطب روی آوردند.

ایجاد الگوهای نوین ارتباطی در سانه‌های اجتماعی
در ادامه این کنفرانس دکتر بهزادحسین عباسی به ارایه مقاله ایجاد الگوهای نوین ارتباطی در سانه‌های اجتماعی پرداخت.

وی گفت: همین‌طور که الگوهای ارتباطی به صورتی فزاینده در حال گسترش‌اند، آمار ورود به اینترنت و افزایش کاربران آن به طور تصاعدی در حال افزایش است. توسعۀ خطوط اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، و همچنین فناوری‌های دیجیتالی، ارتباط همزمان در بخش‌های گسترده‌ای از جهان را امکان‌پذیر ساخته است. امروزه نقش رسانه‌های اجتماعی و قدرت نفوذ آن‌ها در ایجاد کمپین‌های اجتماعی و تبلیغات فرهنگی در نسل جوان بر کسی پوشیده نیست، و قدرت تبلیغات اجتماعی فرهنگی در اختیار فرد یا سازمانی است است که رسانه‌های اجتماعی را در اختیار دارد.

دکتر عباسی ادامه داد: محتوا اصل ورود به رسانه‌های اجتماعی را می‌سازد. هیچ اقدامی به اندازۀ تولید محتوای باکیفیت، که مخاطبان از آن لذت ببرند، استفاده کنند و با آن ارتباط برقرار کنند، نمی‌تواند برای نتیجه گرفتن از تلاش‌های‌تان در رسانه‌های اجتماعی مؤثر باشد.

باید محتواهایی تولید شود که در کنار ارتباط با موضوع کاری‌ و فرهنگی، برای مخاطبان مفید و سرگرم‌کننده باشد. با حفظ استمرار در تولید و انتشار محتواهای باکیفیت و مرتبط در رسانه‌های اجتماعی، مخاطبانی خواهیم داشت که با سازمان در تعامل و پیگیر کار و خدمات‌‌اند. چنین مخاطبانی برای هر کسب‌وکاری سرمایه به حساب می‌آیند که آن‌ را گام‌به‌گام به سوی موفقیت و سودآوری بیشتر پیش می‌برند.

برای تدوین فرایند استراتژی رسانه‌های اجتماعی، پیش از هر چیز باید بدانیم در حال حاضر کجا هستیم. پس از اینکه به درکی از جایگاه خود رسیدیم، مخاطبان خود را به‌درستی شناسایی کنیم و درنهایت، هدف‌مان را از حضور در شبکه‌های اجتماعی به صورت شفاف مشخص کنیم.

برگزاری مراسم تقدیر
برگزاری مراسم تقدیر از حامیان آموزش روابط‌عمومی درسازمان دیگر بخش برگزاری این کنفرانس بود.

همچنین در این مراسم از فعالیت‌های علمی و عملی استاد امیرهوشنگ عباس‌زاده در حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی به‌عمل آمد

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا


  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد


  تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل


  ایجاد استراتژی روابط عمومی در هفت روز


  تقویت روابط در فرهنگ ترافیک


  اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی


  ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه


  مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برتر شد


  چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟


  مشارکت بانک ملی ایران در آزادسازی سه زندانی معسر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد