درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:01   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31166صفحه نخست » شنبه، 11 شهریور 1396 - 12:04
بهترین کتاب‌ها برای کارآفرینان
هر کارآفرینی نیاز به یک لیست کتاب جامع و کامل دارد؛ چرا که کتاب‌ها یکی از ارزشمندترین منابع دانش هستند. حتی بهترین پادکست‌ها و ویدئو‌ها در یوتیوب نمی‌توانند جایگزین درس‌های عمیقی شوند که در یک کتاب خوب وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هر کارآفرینی نیاز به یک لیست کتاب جامع و کامل دارد؛ چرا که کتاب‌ها یکی از ارزشمندترین منابع دانش هستند. حتی بهترین پادکست‌ها و ویدئو‌ها در یوتیوب نمی‌توانند جایگزین درس‌های عمیقی شوند که در یک کتاب خوب وجود دارد. با وجود این چالش اصلی، یافتن کتاب‌های مناسب است. کتابی بیابید که نه‌تنها در شما انگیزه ایجاد کند و شما را برای هدف والاتر آماده سازد بلکه در این فرآیند شما را راهنمایی کند. در اینجا چند کتابی را که کارآفرینان باید بخوانند آورده‌ایم:

 

1. All In نوشته بیل گرین

همه کارآفرینان نمی‌توانند بگویند که امپراتوری کسب‌و‌کار خود را در یک بازار کهنه‌فروش‌ها (flea market) شروع کرده‌اند. کارآفرین سریالی، بیل گرین، از بیش از 40 سال تجربه کسب‌و‌کار برای به اشتراک گذاشتن 101 مطلب کلیدی استفاده می‌کند؛ مطالبی که در ساخت بزرگ‌ترین شرکت توزیع صنعتی در کشور کمک شایانی کرده‌اند. برای کارآفرینان مشتاق، این نگاهی اجمالی در تبدیل شدن از یک موسس استارت‌آپ به مدیر ارشد اجرایی یک شرکت سهامی عام است. این کتاب موجب می‌شود تا دریابید که حتی موفق‌ترین کارآفرینان جهان نیز گاهی به‌عنوان یک روزنامه‌فروش یا دستفروش کار کرده‌اند و گرین نیز از این قاعده مستثنی نیست. کتاب All In ارزش واقعی 100 درصد تعهد به یک سرمایه‌‌گذاری و سطح پشتکار و زمانی را که برای موفقیت لازم است نشان می‌دهد.

2. Tools of Titans نوشته تیم فریس

همه افراد نمی‌توانند سال‌ها و سال‌ها یادداشت‌هایشان را در کنار یکدیگر و در یک کتاب گردآوری کنند؛ چه برسد به اینکه این کتاب، یک کتاب جامع و ارزشمند باشد. تیم فریس یکی از این افراد است. کتاب Tools of Titans تیم فریس، همه چیز از توصیه‌های مالی تا کارهای روزمره، گام‌های عملی برای مراقبت از بدن و بیشتر را شامل می‌شود. به گفته او این کتاب -به‌عنوان یک تجربه خواندن پراکنده- به‌عنوان منبعی برای هر آنچه می‌خواهید روی آن تمرکز کنید استفاده می‌شود و لازم نیست این کتاب را حتما از اول تا آخر بخوانید.

3. Idea to Execution نوشته آری میسل و نیک سوننبرگ

راهنمایان مجازی دیگر یک ایده خیلی دور در یک آینده تخیلی نیستند. در حقیقت، آنها در ایجاد یک کسب‌و‌کار از شروع آن، به‌خصوص وقتی از نظر منابع مالی در مضیقه هستید، بیشتر و بیشتر شرکت می‌کنند. آری میسل و نیک سوننبرگ کسب‌و‌کار راهنمای مجازی (VA) خود را در تنها یک روز شروع کردند و این طرزفکر استارت‌آپی را که هر فعالیت اقتصادی جدید نیاز به ماه‌ها برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بزرگ دارد به چالش کشیدند. کسب‌و‌کار Va آنها از یادداشت‌های بدخطی که روی یک دستمال سفره طی شام نوشته بودند، متولد شد و در کمتر از 24 ساعت بعد اجرا شد. آنها با پیروی از سه فرآیند: بهینه‌سازی، خودکارسازی و برون‌سپاری، ابزارها و اپلیکیشن‌های دیجیتال را به آسانی و بدون هیچ پولی ایجاد کردند. این دو در کتابشان تاکتیک‌هایی برای ایجاد یک کسب‌و‌کار قابل‌سنجش در دنیای امروز بیان کرده‌اند. این کتاب به شما می‌گوید که چگونه هر چیزی را در کسب‌و‌کارتان بهینه‌سازی، خودکارسازی و برون‌سپاری کنید. کتاب Idea to Execution مسیر خود را برای ایجاد یک شرکت مشاور راهنمای سودآور دنبال می‌کند.

4. Unshakeable نوشته توبی رابینز

Unshakeable بدون شک یکی از بهترین کتاب‌هاست. این کتاب دانش ذهن‌های برتر مالی در جهان را گردآوری می‌کند تا راهنمایی برای آزادی مالی ایجاد کند. برای هر کارآفرین مشتاقی که به دنبال یادگیری بیشتر در مورد مدیریت جنبه‌های مالی زندگی‌ خود (هم شخصی و هم حرفه‌ای) است یا حتی یک فرد کارآزموده که آرزوی ادامه افزایش مهارت‌هایش را در ذهن می‌پروراند، خواندن این کتاب مثمرثمر است.

5. Grit نوشته آنجلا داکوورث

خصوصیتی که افراد مستعد را از افراد موفق جدا می‌کند چیست؟ طبق کتاب داکوورث، آن ویژگی «شجاعت و استقامت» است؛ چیزی که هر روح کارآفرینی باید داشته باشد. هر فردی که برای موفقیت تلاش می‌کند- مهم نیست شما یک مادر، یک پدر، دانشجو، معلم، ورزشکار یا تاجر هستید، در هر صورت باید تمرکز کمتری بر استعداد داشته باشید. در عوض، آمیزه‌ای از اشتیاق و استقامت برای اهداف بلندمدت داشته باشید.

6. Pivot نوشته جنی بلیک

Pivot یک راهنمای عملی برای آن دقت و ظرافتی است که برای زنده ماندن به‌عنوان یک استارت‌آپ موردنیاز خواهد بود. چابک و آماده برای همه چیز، شعار این کتاب است و همان‌طور که بلیک می‌گوید «موفقیت به حرکت بعدی شما بستگی دارد.» موضوعات در این کتاب شامل: نحوه دو برابر کردن نقاط قوت شما و رفع نقاط ضعف‌تان، انجام آزمایش‌های کوچک به‌منظور تشخیص اینکه چه ایده‌هایی ارزش تعقیب کردن را دارند و کدام یک را باید حذف کرد، می‌شود.

7. Be Obsessed Or Be Average نوشته گرنت کاردون

گرنت کاردون یک کارآفرین به شدت شناخته‌شده است؛ کسی که در برند شخصی خود سرمایه‌گذاری سنگینی کرده است و اکنون از داستان خود برای الهام‌بخشی و انگیزه‌دادن به سایرین استفاده می‌کند. دستورالعمل او برای موفقیت به این شکل خلاصه می‌شود: ایجاد اهداف بزرگ و دست‌یافتن به آنها به‌طور روزانه، افزایش پول‌تان به‌جای خرج کردن ناآگاهانه آن و در نهایت، استفاده از شک و تردیدها و نگرش‌های منفی افراد برای تقویت آتش اشتیاق درون.

8. Big Magic نوشته الیزابت گیلبرت

فرآیند خلاقانه برای اکثر افراد می‌تواند گیج‌کننده و دشوار باشد و در نتیجه تعداد کمی از افراد صبر و شکیبایی لازم را برای پرورش تفکر خلاقانه درون خود دارند.  گیلبرت در کتابش سعی کرده است دیدگاه‌های خود را در مورد فرآیند خلاقانه و نحوه درک ویژگی مهارت‌آمیزی به نام «الهام‌بخشی» به اشتراک بگذارد. از تغییر نگرش تا عادات روزمره، این کتاب در مورد نحوه حفظ خلاقیت و بهره‌وری در شماست.  نکته: متن فوق صرفا ترجمه است و در مورد کتاب‌ها اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4134

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد