درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31161صفحه نخست » جمعه، 10 شهریور 1396 - 23:14
بهترین تبلیغ را چگونه بسازیم؟
با پیچیده شدن ارتباطات زندگی و افزایش چشمگیر مشغله های روزمره، فقط بازاریابی می تواند موفق باشد که بتواند مشتریان را در ساده تر کردن زندگی کمک کند. بازاریاب هایی که با جلب اعتماد مشتری بتوانند قانع کردن را به درستی انجام دهند، در بخشی از تصمیم گیری ها در انتخاب کالا و خدمات مورد نیاز تاثیر گذار بوده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بهترین تبلیغ زمانی شکل می گیرد که مدیریت بازاریابی یا مدیریت بازاردانی بر پایه تصمیم هوشمند و خردمندانه باشد. بدین ترتیب می توان سهم بازار محصولات را با شناخت صحیح بازار افزایش داد.

به گزارش پارک بازاریابی ایران همان گونه که مشهود است، تبلیغات در حال رسیدن به بالاترین حد اشباع خود است و هم اکنون زمان طلوع روابط عمومی است.

همان گونه که می بینید در یک منطقه شهری با تبلیغات متعددی در مترو، تابلوی سردر فروشگاه ها، ایستگاه اتوبوس، پیامک تبلیغاتی، پیام های تلویزیونی و … مواجه هستیم و این در حالی است که هر فرد فقط می تواند تعداد مشخصی از آنها را در پایان روز به یادآوری کند.

در گذشته کارآمدترین روش معرفی برند تبلیغات بود، اما امروزه باعث آزار شده است زیرا با افزایش حجم تبلیغات انگیزه مردم به آن کمتر و کمتر شده است. در برنامه های ترویجی جهت افزایش فروش که با به کارگیری هدایا و انگیزه های کوتاه مدت سعی در ارتقای مقطعی فروش می کند نیز وضع به همین ترتیب است. تا جایی که هم اکنون این طرح های ترفیعی به یک باج مبدل شده اند.

اما آنچه مسلم است اینکه مردم نسبت به تبلیغات کم توجه و در بسیاری اوقات بی تفاوت شده اند و از سوی دیگر نیز هزینه های تبلیغات با وجود کاهش اثربخشی بسیار گران شده است. آیا با ساخت بهترین تبلیغات می توان تغییری ایجاد کرد؟

نتایج تحقیقات از تعداد زیادی از مخاطبان نشان می دهد یکی از دلایل بی اعتمادی مخاطبان، عدم انطباق میان گفتار با کردار برند ها بوده است. بدین ترتیب که باید گفت شرکت ها باید واقعی باشند و حسی منتقل کنند که وعده آن را داده اند.

اغلب یک مدیر بازاریابی فقط در دنیای تبلیغات توهمی هستند و در نتیجه اعتبار خود را از دست داده اند.

بهترین تبلیغ که بخشی از ابزار بازاریابی در هر شرکت بزرگ و کوچکی است، تعیین موثرترین ترکیب آمیزه تبلیغات است. چهار عامل در تصمیمات مدیریت در مورد تبلیغات تاثیر دارد که عبارت است از:

۱-چگونگی و ماهیت بازار:
منظور از این عامل منطقه جغرافیایی بازار، میزان تمرکز بازار و همچنین نوع مشتریان است که باید جزییات هر کدام مشخص شود.

2- مقدار بودجه در دسترس:
میزان پول تعیین کننده حقیقی ترکیب تبلیغات همان پنج ام (5M) است. بدین ترتیب که چگونگی استفاده، اثر و برتری هر کدام از ابزارهای تبلیغاتی را مشخص می کند. به عنوان مثال دادن آگهی در مجله، روزنامه، بیلبورد، فروش با قیمت ثابت.

۳-منحنی عمر محصول:
هر محصولی دارای منحنی عمر است و در نتیجه تصمیمات مربوط به ترکیب تبلیغات هم باید هماهنگ با آن باشد. به عنوان مثال زمانی که یک محصول جدید وارد می شود، بهتر است از تبلیغات آگاهی دهنده به منظور آموزش و آگاهی استفاده شود و از سوی دیگر وقتی که محصول در مرحله رشد است بهترین تبلیغ این است در جهت متقاعد کردن پیش برود.

۴-ماهیت کالا:
برای عرضه کالای مصرفی، صنعتی از روش های گوناگونی استفاده می شود. به عنوان مثال در مورد کالاهای مصرفی آمیخته تبلیغات ممکن است تحت تاثیر نکاتی از قبیل رفاه، نحوه خرید کردن و اختصاصی بودن محصول قرار گیرد، اما در کالاهای صنعتی از فروش حضوری بهره برداری بیشتری می شود.

نتیجه گیری در مورد بهترین تبلیغ
با پیچیده شدن ارتباطات زندگی و افزایش چشمگیر مشغله های روزمره، فقط بازاریابی می تواند موفق باشد که بتواند مشتریان را در ساده تر کردن زندگی کمک کند. بازاریاب هایی که با جلب اعتماد مشتری بتوانند قانع کردن را به درستی انجام دهند، در بخشی از تصمیم گیری ها در انتخاب کالا و خدمات مورد نیاز تاثیر گذار بوده اند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد