درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:27   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31149صفحه نخست » چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 18:23
این هم نتیجه نظرسنجی جالب گوگل در مورد علایق نوجوانان
دست اندرکاران گوگل، غول عرصه فن آوری که یکی از بازیگران اصلی در عرصه تبلیغات آنلاین می باشد، از 400 نوجوان 14 تا 17 ساله نظرسنجی به عمل آورد تا از برندها و فعالیت های مورد علاقه آنها آگاه شود. برخی از نتایج بدست آمده، غیرمنتظره و برخی دیگر کاملا قابل پیش بینی بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دست اندرکاران گوگل، غول عرصه فن آوری که یکی از بازیگران اصلی در عرصه تبلیغات آنلاین می باشد، از 400 نوجوان 14 تا 17 ساله نظرسنجی به عمل آورد تا از برندها و فعالیت های مورد علاقه آنها آگاه شود. برخی از نتایج بدست آمده، غیرمنتظره و برخی دیگر کاملا قابل پیش بینی بودند.


یکی از نتایج عجیب اینکه اکثر نوجوانان شرکت کننده (60 درصد)، اینستاگرام را به عنوان پلت فرم رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود معرفی کرده و 56 درصد Snapchat را ترجیح دادند.  فیس بوک پلت فرم مورد علاقه 53 درصد از نوجوانان بود، در حالی که توییتر تنها 36 درصد هوادار داشت.


اما یک نتیجه غیر منتظره دیگر: نوجوانان چندان به شغل و پول اهمیت نمی دهند که احتمالا نشاندهنده تغییر رویکرد آنها در مقایسه با سلف خود در چند دهه گذشته می باشد. یعنی دورانی که مشاغل تابستانی برای پس انداز جهت خرید اتومبیل یا سفر تفریحی، فعالیت مورد علاقه نوجوانان بود.


در حال حاضر، بازی های ویدیویی جالب ترین فعالیت برای نوجوانان است – به خصوص Legend of Zelda، COD Black Ops و Grand Theft Auto، و پس از آن ورزش.


اما فهرست برندهای محبوب نوجوانان از نام هایی چون YouTube، Netflix، گوگل، Xbox،  Oreo، GoPro ، Playstation  و Doritos تشکیل شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد