درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 فروردین 1399 - 13:26   

نگاهی به واکنش جهانی به بحران کرونا از دریچه شعر مشهور «بنی آدم» سعدی

  نگاهی به واکنش جهانی به بحران کرونا از دریچه شعر مشهور «بنی آدم» سعدی


ادامه ادامه مطلب یک

ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس

  ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس


ادامه ادامه مطلب دو

راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس

  راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس
  علم سلامت روان
  کرونا؛ کلاسی پرطرفدار درباره شاد بودن که این روزه همه می‌خواهند در آن شرکت کنند
  اسنپ‌چت با لنزهای جدید دوران قرنطینه را تحمل‌پذیرتر می‌کند
  6 مرحله برای مدیریت بحران روابط عمومی
  نگاهی به واکنش جهانی به بحران کرونا از دریچه شعر مشهور «بنی آدم» سعدی
  یک اپلیکیشن جدید برای تشخیص احتمال ابتلا به کرونا از روی صدای افراد
  درگذشت سازنده کامپیوترهای رومیزی ( PC)
  مایکروسافت، بیل گیتس و راه میلیاردر شدن با ایجاد سیستم های تازه و روز افزون حاوی آگهی های نیازمندی ها
  مردی که مجله تایم را به دنیا آورد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31149صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 18:23
این هم نتیجه نظرسنجی جالب گوگل در مورد علایق نوجوانان
دست اندرکاران گوگل، غول عرصه فن آوری که یکی از بازیگران اصلی در عرصه تبلیغات آنلاین می باشد، از 400 نوجوان 14 تا 17 ساله نظرسنجی به عمل آورد تا از برندها و فعالیت های مورد علاقه آنها آگاه شود. برخی از نتایج بدست آمده، غیرمنتظره و برخی دیگر کاملا قابل پیش بینی بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دست اندرکاران گوگل، غول عرصه فن آوری که یکی از بازیگران اصلی در عرصه تبلیغات آنلاین می باشد، از 400 نوجوان 14 تا 17 ساله نظرسنجی به عمل آورد تا از برندها و فعالیت های مورد علاقه آنها آگاه شود. برخی از نتایج بدست آمده، غیرمنتظره و برخی دیگر کاملا قابل پیش بینی بودند.


یکی از نتایج عجیب اینکه اکثر نوجوانان شرکت کننده (60 درصد)، اینستاگرام را به عنوان پلت فرم رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود معرفی کرده و 56 درصد Snapchat را ترجیح دادند.  فیس بوک پلت فرم مورد علاقه 53 درصد از نوجوانان بود، در حالی که توییتر تنها 36 درصد هوادار داشت.


اما یک نتیجه غیر منتظره دیگر: نوجوانان چندان به شغل و پول اهمیت نمی دهند که احتمالا نشاندهنده تغییر رویکرد آنها در مقایسه با سلف خود در چند دهه گذشته می باشد. یعنی دورانی که مشاغل تابستانی برای پس انداز جهت خرید اتومبیل یا سفر تفریحی، فعالیت مورد علاقه نوجوانان بود.


در حال حاضر، بازی های ویدیویی جالب ترین فعالیت برای نوجوانان است – به خصوص Legend of Zelda، COD Black Ops و Grand Theft Auto، و پس از آن ورزش.


اما فهرست برندهای محبوب نوجوانان از نام هایی چون YouTube، Netflix، گوگل، Xbox،  Oreo، GoPro ، Playstation  و Doritos تشکیل شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درگذشت روزنامه نگار و طنزنویس تاجیک


  مردی که مجله تایم را به دنیا آورد


  زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...


  درگذشت سازنده کامپیوترهای رومیزی ( PC)


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  مایکروسافت، بیل گیتس و راه میلیاردر شدن با ایجاد سیستم های تازه و روز افزون حاوی آگهی های نیازمندی ها


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا


  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست


  تهیه بسته های حمایتی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای رسانه های برخط و مکتوب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"