درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 23 آذر 1398 - 10:44   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شکلک های مسخره ی با معنی
  یک خبر خوب/ تشکر
  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند
  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران
  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید
  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار
  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31149صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 18:23
این هم نتیجه نظرسنجی جالب گوگل در مورد علایق نوجوانان
دست اندرکاران گوگل، غول عرصه فن آوری که یکی از بازیگران اصلی در عرصه تبلیغات آنلاین می باشد، از 400 نوجوان 14 تا 17 ساله نظرسنجی به عمل آورد تا از برندها و فعالیت های مورد علاقه آنها آگاه شود. برخی از نتایج بدست آمده، غیرمنتظره و برخی دیگر کاملا قابل پیش بینی بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دست اندرکاران گوگل، غول عرصه فن آوری که یکی از بازیگران اصلی در عرصه تبلیغات آنلاین می باشد، از 400 نوجوان 14 تا 17 ساله نظرسنجی به عمل آورد تا از برندها و فعالیت های مورد علاقه آنها آگاه شود. برخی از نتایج بدست آمده، غیرمنتظره و برخی دیگر کاملا قابل پیش بینی بودند.


یکی از نتایج عجیب اینکه اکثر نوجوانان شرکت کننده (60 درصد)، اینستاگرام را به عنوان پلت فرم رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود معرفی کرده و 56 درصد Snapchat را ترجیح دادند.  فیس بوک پلت فرم مورد علاقه 53 درصد از نوجوانان بود، در حالی که توییتر تنها 36 درصد هوادار داشت.


اما یک نتیجه غیر منتظره دیگر: نوجوانان چندان به شغل و پول اهمیت نمی دهند که احتمالا نشاندهنده تغییر رویکرد آنها در مقایسه با سلف خود در چند دهه گذشته می باشد. یعنی دورانی که مشاغل تابستانی برای پس انداز جهت خرید اتومبیل یا سفر تفریحی، فعالیت مورد علاقه نوجوانان بود.


در حال حاضر، بازی های ویدیویی جالب ترین فعالیت برای نوجوانان است – به خصوص Legend of Zelda، COD Black Ops و Grand Theft Auto، و پس از آن ورزش.


اما فهرست برندهای محبوب نوجوانان از نام هایی چون YouTube، Netflix، گوگل، Xbox،  Oreo، GoPro ، Playstation  و Doritos تشکیل شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی


  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی


  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید


  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران


  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  یک خبر خوب/ تشکر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود