درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:03   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31145صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 17:34
تولید مستند، رویکرد جدید اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با اشاره رویکرد جدید این جمعیت اظهار کرد: بر این اساس ساخت مستندهای مختلف و بهره‌گیری از قالب‌های رسانه‌ای دیگر برای آشنایی بیشتر مردم با حوزه‌های مختلف جمعیت و جلب مشارکت‌های مردمی بخصوص از طریق فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با اشاره رویکرد جدید این جمعیت اظهار کرد: بر این اساس ساخت مستندهای مختلف و بهره‌گیری از قالب‌های رسانه‌ای دیگر برای آشنایی بیشتر مردم با حوزه‌های مختلف جمعیت و جلب مشارکت‌های مردمی بخصوص از طریق فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، وحید رحمتی - مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر- در افتتاحیه نمایشگاه خادمان جاودان که در گالری صلح موزه جمعیت هلال احمر برگزار شد، با تاکید بر اینکه داوطلبان، امدادگران و تمامی کسانی که لباس سرخ و سفید هلال احمر را برای خدمت به مردم در داخل و خارج از کشور به تن دارند، شایسته بهترین تقدیرها هستند،گفت: این افراد، جان و مال خود را در راه خدمت به مردم و نجات جان همنوعان و هموطنان خود وقف می کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان جمعیت هلال احمر تجربه، جان و مال خود را در طبق اخلاص در راه خدمت به مردم تقدیم می‌کنند، اظهارکرد: این قبیل نمایشگاه‌ها تنها تصویر کوچکی از تاریخ بی‌شمار خدمت خادمان این نهاد مردمی است البته باید برای پیشکسوتان هلال احمر، فرش قرمز گستراند و بر فداکاری و ایثار آن‌ها در به خطر انداختن جان خود برای نجات جان همنوعان ارج نهاد و احترام قائل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، رضا احمدوند -مسئول برگزاری نمایشگاه خادمان جاودان ( چهره های ماندگار جمعیت)- با بیان اینکه چهره ۴۴ اسطوره و اسوه جمعیت هلال احمر در مدت زمان سه ماه ترسیم شد، اضافه کرد: ترسیم چهره اسطوره های هلال احمر با متنی کوتاه در قالب زندگی نامه و فعالیت‌های آنها در هلال احمر که توسط پریسا زمانی تهیه شده بود، چاپ و در نمایشگاه برای بازدید عموم قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد