درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 مهر 1396 - 20:49   

انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد

  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد


ادامه ادامه مطلب یک

معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت

  معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران

  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت
  یادداشت/ مدرسه سازی، مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران*
  حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا
  ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه
  چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟
  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد
  مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برتر شد
  مشارکت بانک ملی ایران در آزادسازی سه زندانی معسر
  اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
  تقویت روابط در فرهنگ ترافیک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31117صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 6 شهریور 1396 - 11:47
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود: عملکرد تیم روابط عمومی و رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی مطلوب بوده است
حضور دانشگاه آزاد اسلامی در رسانه‌های فراگیر مثل صداوسیما بسیار پررنگ‌تر شده و این نشان از رایزنی و تدبیر مسئولان حوزه روابط عمومی و رسانه‌ای دانشگاه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود عملکرد تیم اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه را صحیح، موفق و تأثیرگذار ذکر کرد و گفت: «حضور دانشگاه آزاد اسلامی در رسانه‌های فراگیر مثل صداوسیما بسیار پررنگ‌تر شده و این نشان از رایزنی و تدبیر مسئولان حوزه روابط عمومی و رسانه‌ای دانشگاه دارد.»

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری آنا دکتر سیدحسین بدیعی در دیدار با کمیته مشاوره و هدایت تحصیلی و کارکنان روابط عمومی این دانشگاه با قدردانی از کمیته مشاوره و هدایت تحصیلی واحد شاهرود در مورد عملکرد مثبت و موفقیت‌آمیز آنها اظهار کرد: «این کمیته بر اساس وظایف ذاتی خود توانسته است چون سال‌های گذشته عملکرد مطلوبی را در معرفی دستاوردهای دانشگاه و نیز جذب دانشجو داشته باشد.»

وی با بیان اینکه امروزه شاهد تحولی در روابط تنگاتنگ رسانه‌ها بویژه صداوسیما با دانشگاه آزاد اسلامی هستیم افزود: «وجود تقریبا هرروزه گزارشی از صداوسیما و حتی در بخش‌های خبری مهم از جمله پخش زنده مصاحبه رئیس دانشگاه با رسانه‌ها در شبکه پرمخاطب خبر و ویژه‌ برنامه‌های خبری و مستند در مورد دانشگاه در شبکه‌های مختلف سیما و حتی صدا نشان از حرکتی جدید در حوزه روابط عمومی و رسانه‌ای دانشگاه دارد و باید به مجریان این امر دست‌مریزاد گفت.»

بدیعی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان پتانسیل مطرح‌شدن بیش‌ از پیش در افکار عمومی را از طریق رسانه‌های تأثیرگذار اجتماعی دارد گفت: «جایگاه این مجموعه عظیم باید به‌خوبی در نزد مردم تبیین شود و همین روند یعنی معرفی دانشگاه با راهکارهای ظریف رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی باید ادامه یابد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از روابط عمومی‌ها به‌عنوان مرکز افکارسنجی و نقطه قوت مدیریت مجموعه نام برد و تصریح کرد: «روابط عمومی‌ها باید برای اطلاع‌رسانی مطلوب و دیگر وظایف ذاتی خود به لحاظ کمی و کیفی تقویت شوند تا بتوانند بازوی های محکمی برای مجموعه مدیریتی اطلاع‌رسانی در سازمان مرکزی باشند.»

وی خطاب به کمیته مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: «دلسوزی و مشاوره صحیح شما می‌تواند گام بزرگی در راهنمایی افراد در انتخاب سرنوشتشان در مسیر تحصیل باشد و باید این کار به‌دقت هر چه تمام‌تر انجام شود.»

سید امیررضا حسینی نژاد مدیر روابط عمومی و دبیر کمیته اجرایی مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز گزارشی از عملکرد این کمیته ارائه داد.

وی گفت: «ارسال دو بار پیامک به کل شهرستان‌های شاهرود و میامی، پخش بروشور، راه‌اندازی دو مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی در شهر و داخل دانشگاه، 5 مورد بازدید دانش‌آموزان از مجموعه دانشگاه و بیمارستان وابسته به آن، برگزاری دو جلسه با مسئولان آموزش‌ و پرورش و مدیران دبیرستان‌ها، ارسال چند خبر در مورد معرفی رشته‌ها و معرفی مراکز مشاوره و هدایت تحصیلی، پاسخگویی به صدها مورد پیام در میز برخط روابط عمومی به‌عنوان امکانی منحصر به فرد در واحدهای دانشگاهی، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در تمام نقاط پررفت و آمد سطح شهرستان‌های شاهرود و میامی و صدها مورد مشاوره در فضای مجازی و تبلیغات در کانال‌ها و گروه‌های این فضاها از جمله مواردی است که تاکنون در کمیته هدایت تحصیلی انجام‌ شده است.»
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا


  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد


  تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل


  ایجاد استراتژی روابط عمومی در هفت روز


  تقویت روابط در فرهنگ ترافیک


  اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی


  ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه


  مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برتر شد


  چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟


  مشارکت بانک ملی ایران در آزادسازی سه زندانی معسر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد