درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 14:53   

از سوی استاندار مازندران و مدیرعامل خانه مطبوعات 200 خبرنگار بیمه می شوند

  از سوی استاندار مازندران و مدیرعامل خانه مطبوعات 200 خبرنگار بیمه می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی
  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین
  نشست مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی مطرح برگزار شد
  سرپرست اداره کل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد
  رونمایی از پایگاه خبری توسعه تعاون و پورتال جدید بانک توسعه تعاون
  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31100صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 5 شهریور 1396 - 09:38
تشدید مهاجرت جوانان آمریکایی از فیس بوک به اینستاگرام و اسنپ چت
تشدید بررسی‌های موسسه تحقیقاتی eMarketer نشان می‌دهد جوانان بیشتری فیس بوک را ترک گفته و به شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند اسنپ چت و اینستاگرام می‌پیوندند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تشدید بررسی‌های موسسه تحقیقاتی eMarketer نشان می‌دهد جوانان بیشتری فیس بوک را ترک گفته و به شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند اسنپ چت و اینستاگرام می‌پیوندند. بررسی انجام شده روی کاربران 12 تا 17 ساله فیس بوک در آمریکا نشان می‌دهد که میزان عضویت آنها در این شبکه اجتماعی در سال 2017 حدود 4/ 3 درصد کاهش یافته است. این اولین بار است که از تعداد اعضای این شبکه اجتماعی کاسته می‌شود. همچنین eMarketer بر این باور است که رشد استقبال کاربران 18 تا 24 ساله از فیس بوک کمتر شده و نازل‌تر از حد مورد انتظار خواهد بود. در مقابل کاربرانی که استفاده از فیس‌بوک را کنار می‌گذارند به شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام و اسنپ چت می‌پیوندند. البته اینستاگرام خود در مالکیت فیس بوک است.

 

بیشترین میزان استقبال از این دو شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس مربوط به کاربران 12 تا 17ساله است و به نظر می‌رسد جذابیت‌های بصری آنها در این تحول بسیار نقش دارد.eMarketer معتقد است استقبال از اسنپ‌چت در میان کاربران 18 تا 24 ساله امسال 2/ 19 درصد افزایش می‌یابد. این رشد در میان کاربران 12 تا 17 ساله 8/ 8 درصد پیش‌بینی شده است. البته این آمار به معنای نزول سریع فیس‌بوک نیست. تعداد کاربرانی که هر ماه به فیس بوک اضافه می‌شوند حدود 800میلیون نفر برآورد شده و در ماه‌های اخیر ارزش سهام آن هم سه برابر شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4129

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خطراتی که بیخ گوش مدیران برند است


  انتصاب مدیر ارتباطات ایران خودرو


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  4 راه روابط عمومی تجارت


  مدیر عامل آمازون گرانترین خانه را خرید؛ ملک ۱۶۵ میلیون دلاری


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی