درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:43   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31093صفحه نخست » یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 00:17
شیوع یک بدافزار موذی از طریق مسنجر فیس‌بوک
یک بدافزار جدید که از طریق مسنجر فیس‌بوک منتشر می‌شود، شناسایی شده است. مراقب باشید روی لینک‌های مشکوک حتی وقتی از طریق دوستان فیس‌بوکی‌تان برایتان ارسال شده کلیک نکنید. به روزرسانی آنتی‌ویروس‌ها هم ضروری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک بدافزار جدید که از طریق مسنجر فیس‌بوک منتشر می‌شود، شناسایی شده است. مراقب باشید روی لینک‌های مشکوک حتی وقتی از طریق دوستان فیس‌بوکی‌تان برایتان ارسال شده کلیک نکنید. به روزرسانی آنتی‌ویروس‌ها هم ضروری است.

کارشناسان امنیت در اینترنت می‌گویند که باید همیشه مراقب پیغام‌هایی باشیم که در شبکه‌های اجتماعی یا از طریق ایمیل دریافت می‌کنیم، به ویژه آن پیام‌هایی که از ما می‌خواهند روی یک لینک کلیک کنیم. حتی اگر این پیغام‌ها را از دوستان و آشنایان دریافت می‌کنیم، بهتر است روی هیچ لینکی کلیک نکنیم.

طی چند روز اخیر یک بدافزار (malware) از طریق مسنجر
فیس بوک در حال پخش شدن است. شیوه کار اینگونه است که یکی از دوستان فیس‌بوکی شما لینکی برای شما می‌فرستد که در کنار آن چند اموجی چهره شوکه‌شده است و از شما می‌خواهد که روی لینک کلیک کنید تا ویدیو را ببینید. عکس ابتدایی ویدیو یک عکس مات از صفحه فیس‌بوک شما است و برای همین احتمال برانگیخته شدن کنجکاوی و کلیک روی آن زیاد است.

در صورت کلیک روی آن، بدافزار کاربر را به وب‌سایت‌های دیگری منتقل می‌کند. برای مثال یکی از کاربران با مرورگر کروم به سوی یک وب‌سایت که نسخه تقلبی یوتیوب بوده است هدایت شده است. در آن‌جا کاربر تشویق شده که یک نسخه‌ی تقلبی افزونه کروم را دانلود کند. یا کاربر دیگری با مرورگر فایرفاکس و سافاری، به سایت دیگری برده شده و در آن‌جا کاربر تشویق شده است که روی یک پیام تقلبی به‌روز‌رسانی مرورگر کلیک کند.

اگر کاربر فایل را دانلود کند، بدافزار از طریق کاربر به دوستان او در فیس‌بوک منتقل می‌شود. همچنین تمام ابزار کاربر که می‌تواند گوشی هوشمند کاربر یا کامپیتور باشد، پر از تبلیغات می‌شود.

به نظر می‌رسد افرادی که پشت پرده طراحی و سودجویی از چنین بدافزاری فعالیت دارند، از طریق تبلیغات به مبالغ هنگفتی پول و همچنین حساب‌های شخصی کاربران در فیس‌بوک دست می‌یابند.

برای در امان ماندن از این بدافزار، کاربر در مرحله نخست باید اطمینان حاصل کند که روی لینک‌های این چنینی کلیک نمی‌کند. کاربر همچنین باید آنتی‌ویروس‌های خود را به روزرسانی کند تا از خطر گرفتاری‌هایی که می‌تواند امنیت سایبری او را مختل کند در امان بماند.

 

منبع: www.dw.com

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد