درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 08:19   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا
  مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل اعلام کرد: اهداء ده دستگاه ونتیلاتور توسط مؤسسه اعتباری ملل
  استعفای مقامی که مردم را تشویق به ماندن در خانه کرد ولی خودش به سفر رفت
  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد
  قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از بانک رفاه
  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31087صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیکیکشنبه، 5 شهریور 1396 - 07:24
کلید ارتقای روابط عمومی دیجیتال
Fractl، که یک موسسه بازاریابی دیجیتال است، یک بررسی از 400 نفر را اجرا نمود، و از آن ها خواست پاسخ های احساسی خود را به 100 تصویر تاپ از جامعه Reddit’s r/pics ثبت کنند. احساس مثبت، همراه با شادی، تعجب، و تحسین پیشرو در 10 عامل مهم در نمودارها بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شادی، ترس، غم و اندوه، انزجار، خشم، و تعجب، شش نوع اصلی احساساتی هستند که انسان ها تقریبا به طور روزانه آن ها را تجربه می کنند. با این وجود، همه آن ها نمی توانند کلید ارتقای روابط عمومی دیجیتال شما باشند. بنابراین، شما باید کدام احساسات را هدف قرار دهید تا محتوای شما بیشتر قابل اشتراک گذاری باشد؟


به گزارش گروه بین الملل شارا، Fractl، که یک موسسه بازاریابی دیجیتال است، یک بررسی از 400 نفر را اجرا نمود، و از آن ها خواست پاسخ های احساسی خود را به 100 تصویر تاپ از جامعه Reddit’s r/pics ثبت کنند. احساس مثبت، همراه با شادی، تعجب، و تحسین پیشرو در 10 عامل مهم در نمودارها بودند.


واضح است که شما باید خوشحالی و مثبت بودنِ را با استراتژی روابط عمومی دیجیتال خود ترکیب کنید. هنگامی که مخاطبان مورد نظر شما احساس سرگرمی و خوشحالی می کنند، بیشتر احتمال دارد که مطالب را به اشتراک بگذارند. معرفی واقعیت ها یا داده های شگفت آور همچنین می تواند محتوای روابط عمومی آنلاین شما را تبدیل به محتوایی با قبلیت انتشار ویروسی کند. بنابراین، توجه خود را به ایجاد استراتژی های روابط عمومی معطوف دارید که باعث تحریک ایجاد پاسخ مثبت احساسی می شوند.


اگر چه شادی و تعجب بهترین شانس برای موفقیت شما می باسند، اما خشم و ترس نیز می توانند برایتان کارایی داشته باشند. هند بیش از 50 درصد کل سلفی های مرگبار جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراین، سامسونگ، یک برند پیشرو در زمینه تلفن همراه در این کشور، کمپین ایمنی جاده ای تحت عنوان SafeIndia# را معرفی کرده است. سامسونگ از ترس در تبلیغات خود به منظور بیان خطرات مسئله جدی افزایش میزان سلفی های مرگبار، استفاده کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"