درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:49   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31081صفحه نخست » شنبه، 4 شهریور 1396 - 12:38
وزیر ارتباطات:
شکایت‌های مردم از کم‌فروشی اینترنت رسانه‌ای می‌شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: مردم از کم‌فروشی اینترنتی گلایه دارند و به همین سبب باید تنظیم مقررات در استان‌ها نیز فعال شود و شکایات مردم را دریافت کند. این نیازمند این است که نظارت مردم بر مردم فعال شود. من گفتم تمام شکایاتی که درباره کم‌فروشی اینترنت وجود دارد، به‌صورت رسانه‌ای منتشر شود تا روشن شود مردم از چه کسانی شکایت دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: مردم از کم‌فروشی اینترنتی گلایه دارند و به همین سبب باید تنظیم مقررات در استان‌ها نیز فعال شود و شکایات مردم را دریافت کند. این نیازمند این است که نظارت مردم بر مردم فعال شود. من گفتم تمام شکایاتی که درباره کم‌فروشی اینترنت وجود دارد، به‌صورت رسانه‌ای منتشر شود تا روشن شود مردم از چه کسانی شکایت دارند.

 

آذری جهرمی اظهار کرد: ما یک پایه ضعیف ۱۲ ساله در حوزه ارتباطات داشتیم که امروز این ضعف چندبرابر شده است. اینکه بدانیم چقدر با سطوح استاندارد فاصله داریم، مساله مهمی است. از اپراتورها با وجود اینکه فضای رقابت خیلی خوبی دارند، انتظار داریم که با مردم روراست بوده و فضای رقابت را محترم ‌شمارند اما باید واقعیات را دید. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هرجا ارتباطات نباشد، امنیت هم نداریم، خاطرنشان کرد: برنامه ما باید حل مشکل روستاها باشد. در حال‌حاضر ۳۳۰۰ روستا در استان داریم که فقط ۲۰۰ روستا از پوشش کامل برخوردار هستند. مابقی روستاها تحت خدمات USO هستند. با حل این مشکلات در بازار تولیدات جامعه توسعه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: من گفتم تمام شکایاتی که درباره با کم‌فروشی اینترنت وجود دارد، به‌صورت رسانه‌ای منتشر شود تا روشن شود مردم از چه‌کسانی شکایت دارند. این نظارت بهترین راه نظارت است و هیچ‌ترسی هم از هیچ‌کسی نداشته باشید و ملاحظه‌ای نکنید. شکایات را منتشر کنید تا اصحاب رسانه آن را به مردم منتقل کنند و مردم بدانند شکایات کجاست و از کیست و چه کسی رعایت نمی‌کند. نمی‌شود ما مدیون مردم باشیم و مردم از ما طلب کنند و ما پاسخگو نباشیم. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در حال‌حاضر حذف اینترنت حجمی جزو نخستین دستورات کار ماست، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم ظرف کمتر از یک ماه مکانیزم جدید آن با رفع اشکال تهیه شود.محمدجواد آذری اظهار کرد: حذف اینترنت حجمی جزو اولین برنامه‌های وزارتخانه است. اشکالاتی از سوی کاربران به این طرح وارد شده بود که اجرای آن متوقف شد. الان این موضوع جزو نخستین دستورات کار ماست که تلاش می‌کنیم ظرف کمتر از یک ماه مکانیزم جدید آن با رفع اشکال تهیه شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4128

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد